Da har..

mammamaja

Elsker forumet
vi skiftet til postbanken[:)] vi holder nå på og ser etter hus og valgte først nordea når vi skulle få oss huslån.. vi fikk ei grense som vi syntes var grei nok først men så så vi at det var lite hus for den summen for markedet er så populært nå.. så vi undersøkte med postbanken og nå har vi over 600tusen mer å rutte med(+at vi får lån til bil på 250 000) så før denne måneden er over har vi kjøpt oss hus[:D] skal sta å se på to stk på mandag og tirsdag å det blir vel ett av dem[:)] gleder meg så mye til å få vårt eget og kunne begynne å lage til et rosa rom[:)][8D]

ja det lønner seg jammen å shoppe litt rundt etter huslån! Håper dere får et av husene dere skal se på. Du får holde oss oppdatert.

Så spennende. Vi har også vært på runde rundt i banker.. har kjøpt oss hus i høst som står ferdig nå om 2 uker. Fikk tilslutt et kjempe godt tilbud som vi er veldig fornøyd med. Eneste spm nå er å binde renta eller ikke..
Jeg ønsker deg masse lykke til! Kjempe spennende!![:D]

så spennende da!!
lykke masse til herfra å[:D]
det er alltid like morsomt med noe nytt[:)]

ORIGINAL: *marihøna*

så spennende da!!
lykke masse til herfra å[:D]
det er alltid like morsomt med noe nytt[:)]

signerer!

ORIGINAL: ThereseAa

ja det lønner seg jammen å shoppe litt rundt etter huslån! Håper dere får et av husene dere skal se på. Du får holde oss oppdatert.

jepp det skal jeg gjøre, er en herlig følelse å se at alt ordner seg og at vi nå ikke trenger å bli stoppet av prisen lenger[:D]

Lykke til med hustitting, vi kjøpte oss et stort hus på tirsdag, så 15.april overtar vi og da er det bare å pusse opp barnerom[;)]
Håper dere får et av husene[:)]

masse lykke til!!![:D] håper dere finner drømmehuset!!

Grattis med lån!!!
Håper dere finner dere et fint sted å bo[:D]

Så bra, har dere funnet et hus som av innteresse, vi letet ca et år før vi fant våres[;)]

ja er nå to hus som vi kunne tenkt oss så jeg skal på visning å sjekke ut om deter noe for pirkete meg[:D] vil helst ha det beste jeg da hehe[:)]

Det var et fint hus... Og kjempefint at dere har fått lån!!!

ORIGINAL: majea

Lykke til med hustitting, vi kjøpte oss et stort hus på tirsdag, så 15.april overtar vi og da er det bare å pusse opp barnerom[;)]
Håper dere får et av husene[:)]

håper på å kunne ta over rundt 15april vi også om vi får ett av dei[:D]

Det var et fint hus ! Fikk litt Portveien 2 følelse ,det så veldig koselig ut ![:D]

jeg vet,digger det!!! hehe er liksom ikke sånn kjempe stort og flott men det er koslig[:)] skal jo vaskes oxo haha[:D] har begynt å planlegge nå hvor ting skal være å slik,er sikker på vi får det skjønner dere[8D] vi fikk beskjed om at vi kan strekke oss veldig langt om vi vil[:)] tror d kommer en del over 1,5mill men vi får se[;)] budrunde på tirsdag/onsdag[8D]

Huset så veldig koselig ut!! Ville lagt inn bud jeg altså, hadde jeg bodd der dere bor[:D]!! Masse lykke til med budrunden!

Back
Topp