Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TereseS
Men hva skal jeg bruke til da? Høye hæler er ikke aktuelt[8D]
ORIGINAL: lykkeligemeg
Men hva skal jeg bruke til da? Høye hæler er ikke aktuelt[8D]
står det noe om kleskode i invitasjonen eller vet du om det er noe tema?

ORIGINAL: LilleV
Hei snuppa!
Kanonfin kjole, me like a lot!! [:D]
Sko, hva med noen søte hvite sandaler? [:)]
ORIGINAL: LilleV
hahaha, ja det var det- men tror nok at vi får en fantastisk sommer jeg [:)]
har planer om å ligge som en stranda hval på stranden her frem til termin [8D]
sandaler synes jeg passer veldig godt til slik kjole- det er jo så kjekt å pynte seg litt!! Føler det er masse fine farger, sko og stæsj for tiden [:)]
skal i konfirmasjon selv om 2 uker, har ikke funnet kjole enda, men gleder meg til å friske meg selv opp litt, husker ikke hvordan jeg ser ut uten joggeklær [8D]
ORIGINAL: *juli*
Den tror jeg blir kjempefin [:)]
Etter planen skal jegi bryllup 4 dager før termin[:'(]. En av mine aller beste venninner som skal gifte seg...
Har store problemer med å finne noe å ha på. Kan ikke ha en slik kjole. Er 1,60 høy, og kler ikke slike kjoler når jeg ikke er gravid en gang... Kjenner jeg gruver meg!
Etter planen skal jegi bryllup 4 dager før termin[:'(]. En av mine aller beste venninner som skal gifte seg...
Har store problemer med å finne noe å ha på. Kan ikke ha en slik kjole. Er 1,60 høy, og kler ikke slike kjoler når jeg ikke er gravid en gang... Kjenner jeg gruver meg!
Nei, det skal ikke være lett altså!
Nei, det skal ikke være lett altså!
Men det er nesten bedre å være i et bryllup når man er høygravid enn et par uker etter fødsel....
For jeg blir i allefall ikke tynn over natten [;)] Og man føler seg ikke akkurat fresh de første ukene etterpå. Forrige gang håpet jeg han skulle komme bittelitt før termin, men denne gang er det veldig greit om h*n venter til den magiske datoen [:D]
Må vel bare fortsette å lete etter et "passende" antrekk![;)]
kjempe fin [:)]