Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
fortalt til "hele verden", det vil si; Facebook, at vi er gravide! Haha, litt tidlig, men jeg har vært på tidlig ul og slt så bra ut, og jeg føler at alt er bra Så håper ikke det blir en jinx da ... Er 10 uker i dag!
Så gøy! Hadde nok ikke stussa så mye på å gjøre det jeg heller, vi og var på tidlig ul forrige uke i uke 10, og når alt ser bra ut da er man rimelig sikker på at ting vil gå fint Vi venter nok litt til med offentliggjøring på fb, men mest fordi vi allerede har delt med alle i familien og nære venner, så har ikke helt behov for å fortelle «alle» enda. Føler det passer godt etter oul, når vi også vet kjønn
Så gøy! Vi skal på ultralyd på Riksen i forbindelse med fosterdiagnostikk på torsdag, så vi spretter nyheten da til venner og familie, er da nesten 13 uker. Venter enda en stund med Facebook. Greit å velge sånt selv tenker jeg, noen annonserer tidlig andre seint, noen annonserer ikke i det hele tatt på Facebook/SoMe før babyen er født.