Da har vi ...

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
fortalt til "hele verden", det vil si; Facebook, at vi er gravide! Haha, litt tidlig, men jeg har vært på tidlig ul og slt så bra ut, og jeg føler at alt er bra :) Så håper ikke det blir en jinx da ... Er 10 uker i dag! :)
 
Så gøy! Hadde nok ikke stussa så mye på å gjøre det jeg heller, vi og var på tidlig ul forrige uke i uke 10, og når alt ser bra ut da er man rimelig sikker på at ting vil gå fint :) Vi venter nok litt til med offentliggjøring på fb, men mest fordi vi allerede har delt med alle i familien og nære venner, så har ikke helt behov for å fortelle «alle» enda. Føler det passer godt etter oul, når vi også vet kjønn :)
 
Så gøy!❤️ Vi skal på ultralyd på Riksen i forbindelse med fosterdiagnostikk på torsdag, så vi spretter nyheten da til venner og familie, er da nesten 13 uker. Venter enda en stund med Facebook. Greit å velge sånt selv tenker jeg, noen annonserer tidlig andre seint, noen annonserer ikke i det hele tatt på Facebook/SoMe før babyen er født.
 
Ååååh så kjekt!:happy: Her tror jeg vi venter med å fortelle det til alle rundt oss til vi minst er 4 mnd på vei, evt til vi har tatt OUL på sykehuset.
 
Ja, for oss var det helt greit å fortelle nå :) Er vanskelig å holde seg! Et par venninner hadde blitt mistenksomme allerede så..
 
Så hyggelig da!
Vi kommer nok ikke til å annonsere, men det er bare fordi vi er veldig private av oss :)
 
Avventer til etter oul med å dele på sosiale medier :happy: gjorde det sist og.
Men er jo ikke noe feil å dele før heller.
 
Back
Topp