da har vi...

mammamaja

Elsker forumet
KJØPT OSS HUS!!!!!!!! tjo hei[:D] tomannsbolig bygd i september 2006 og jeg er kjempeglad!! ny bil kjøpte vi på onsdag så den skal vi hente i neste uke og vi flytter nå i løpet av slutten på april[:)]
så lenge man er positiv ordner alt seg, jeg kommer nærmere familien min + shoppingsentera,hihi!! maja er superglad[:D]

gratulera me hus..så kjekt[:D]

Gratulerer så masse
(jeg flytter også snart, og I can´t wait!!!! Endelig ska jeg sette opp seng og legge klær i skapene til lilleknøttet vårt.)

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Gratulerer så masse
(jeg flytter også snart, og I can´t wait!!!! Endelig ska jeg sette opp seng og legge klær i skapene til lilleknøttet vårt.)

ja det gleder jeg meg oxo til, sette opp senga og bare gjøre alt klart til prinsessa kommer

Gratulerer så mye, det er jo deilig med nytt hus og bil.

Gratulere så mye, høres ut som en stor drøm som gikk i oppfyllelse :)

Gratulere med nytt hus og bil.

hvor skal du flytte hen?

der me sunde[:)]

Grattis! [:D]
Deilig å ha det i orden før knøttet kommer.....

[:)]Gratulerer!![:)] Alltid kjekt å få ting i orden før den lille kommer!!![:)] 
Skal hjem i helga å hente vugga og senga, det blir staas!! hihi, gleder meg til å få det på plass!![:)][:)]

Grattis!! Det var ikke lite på en gang! Hus, bil, og snart ei lita prinsesse[;)][:D][:D][:D]

Grattis, denne våren får dere jammen meg i pose og sekk! [:D]

Oioioi! Gratulerer så mye!!

Gratulerer! [:)]
Håper dere får det helt supert i det nye huset deres.

tusen takk alle sammen[:D] har rydda garasjen nå så skal jeg begynne å pakke ned ting om ei lita stund[:)] først en liten pause tter over 2tima i garasjen og en tur me hundene[;)]

ORIGINAL: anetta23

gratulera me hus..så kjekt[:D]

signerer[;)]

Gratulerer med hus og bil!!!

Grattis! Så utrolig gøy!

Back
Topp