Da har vi vært på UL :)

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja, da var dagen her :D
Er 11+2 i dag, men på skjermen dukket det opp en skjønn knøtt på 5,6 cm, så det tilsvarer 12+0. Men det blir endelig bestemt termin ved OUL sa han. Så vet ikke helt hva jeg skal si jeg, om hvor langt jeg er på vei... hehe...
Alt såg veldig bra ut, fikk med mange fine bilder :D
Vi tror og han var ganske sikker på at det var en gutt... Snudde og vendte flere ganger og vi såg tydelig noe som stakk ut ;) Men ta det med en klype salt sa han, men det skal godt gjøres at dette ikke er en gutt :P Så bli spennende å se 10.februar :D
Det var innvendig UL og vi fikk også høre hjertelyd. Så vi er veldig fornøyde :)

Ååååå så fint bilde ;) gratulerer! Onsdag skal jeg! Gleder meg :)

Så skjønn da:D

Ja, helt utrolig hva de kan få til å se så tidlig :)

Så gøy! Herlig bilde :)
Syns det er fascinerende at de allerede nå kanskje kan se riktig kjønn, selvom det vanligvis er for tidlig! :) Gratulerer!!!! :)

Så gøy! Herlig bilde :)
Syns det er fascinerende at de allerede nå kanskje kan se riktig kjønn, selvom det vanligvis er for tidlig! :) Gratulerer!!!! :)

Tar det med en klype salt altså, det sa han som tok det også. Men fra flere vinkler såg vi tydelig noe som stakk ut, og det var ikke navlestrengen :P Blir spennende å se i februar om han hadde rett og om vi såg rett ;)

Å så herlig da :)
Vår var 5,3 cm uke 12+0. Så tur vi også, men begge kjønn har tur i uke 12. Men guttenes peker mer utover og jentetiss mer nedover. Blir spennende å se i uke 18 :)

Back
Topp