Da har vi vært på OUL ...

Marsss09

Betatt av forumet
og i magen lå en frisk og fin liten skapning! Må vist smøre oss med tålmodighet da jordmor ikkje ville si hvilket kjønn det var da hun ikkje var 100 % sikker. Har to gutter fra før så var jo litt spent, Men er veldig lettet over at alt så bra ut! <3
Termin ble 12 juli!;)

og i magen lå en frisk og fin liten skapning! Må vist smøre oss med tålmodighet da jordmor ikkje ville si hvilket kjønn det var da hun ikkje var 100 % sikker. Har to gutter fra før så var jo litt spent, Men er veldig lettet over at alt så bra ut! <3
Termin ble 12 juli!;)
Spennende!! Har dere tenkt å vite det?

Termin ble 12 juli!;)

Herlig å vite at alt er bra da :D det er jo det beste! når har du neste kontroll for evt. vite kjønn?

Hadde tenkt å vite det ja, men skal ikkje på flere kontroller som jeg vet om ennå!;) men mann min har veldig lyst å reise på 3D for å finne det ut! Hehe...så vi får se! Selv syns jeg det er litt spennende å bevare hemligheten også!;)

Gratulerer :) Godt at alt sto bra til :)

Back
Topp