Da har vi vært flinke!!

Jackoline

Elsker forumet
Vi var som sagt på Ikea i går og kjøpte en del ting... Jeg har satt sammen et nattbord helt alene (vel.... mannen min tok over da jeg slo meg på tommelen med hammeren - det gjorde VELDIG vondt!!!), og han har nå holdt på i hele dag å montere garderobeskapet vårt! Han er så flink atte[:)] Mens jeg, ja jeg sitter her og skriver [:D]

Hehe, hva er vel bedre å bruke tida på enn BV..
Jeg har planta om alle plantene i stua, så nå ser det levelig ut her igjen. Har planta over i større potter, og samla en del småplanter i de store, så nå har vi plass til å puste igjen. Juhu!

Mannen har rydda hele leiligheta mens jeg har holdt på ute, og nå sitter han med regnskap for butikken til svigers.. Gøy.. Jeg ser på fortball-kamp og kjeder meg litt.. [:)]

hehehe, godt å høre at det er flere enn meg da[:)] Han holder fortsatt på med garderobeskapet,.... Kanskje på tide at jeg snart tar en tur inn og kikker, og skryter litt av hvor flink han er[:)]

Du er en ekte motivator!! [:D][:D]

Mennene våre jobber mye bedre med litt skryt i bakhånd vet du!
Jeg pleier til og med å spørre om det er noe jeg skal hjelpe med, etter at jeg har skrytt litt! Da får jeg bare beskjed om at "neida, dette klarer jeg på egenhånd, bare slapp av du kjære..."
Da tusler jeg blid og fornøyd tilbake til sofan og BV.. Hihihi.. [:)]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: Teddy81

Gleder meg til vi skal på ikea og handle! Liker å montere ting, blir så stolt når jeg greier helt alene! [:)] må nok kjøpe kommode til småttisen først tror jeg, sånn at jeg har en plass å legge klær som blir kjøpt inn! [:)]

Helt enig! Elsker å montere jeg! Lenge leve flatpakker, he he! Skulle møttes hele gjengen og shoppa på Ikea :D

Blir ny kommode her også! Nye nattbord også! Masse nytt når jeg tenker meg om [8|]

Jeg har montert opp HELE veggseksjonen helt aleine!! Vi kjøpte den på Ikea for halvannet år siden, og så hadde jeg fri fra jobb en dag like etterpå.. Jeg tenkte jeg skulle overraske mannen og monterte opp hele greia til han kom hjem fra jobb.. Han var ganske imponert over meg altså! [:)]

*stolt*

i dag har ej å sambo å valpen vår gått på fjellet med mamma[:D] tok vel godt over 4 timer for vi rota oss litt bort ei stund[;)]

såg også en baby hoggorm... sambo e livredd dei så han hoppa nesten på meg åsså sprang han av gårde[:D] ej syns dei e søte ej...

no sitter sambo å ser på fotball med mamma å valpen sover søtt på fanget hanna... å ej sitter her[:D]

Back
Topp