Da har vi sett at det er slutt

Hadde du noen mistanke..? Hvor langt var du på vei? Nå fikk jeg skikkelig vondt av deg. Det er en grusom beskjed å få :(
Ja jeg har spottet siden uke 5-6 (tror jeg, husker ikke helt) og har vel hatt perioder der jeg har vært veldig bekymret men siden jeg ikke har hatt noe smerter så har jeg våget å tro at det skulle gå bra.

Har heller ikke hatt noe særlig symptomer, men de siste par ukene har det tatt seg veldig opp og dermed har litt av bekymringene mine svunnet også
 
Huff:( så trasig, sender en varm klem, og krysser fingrene for at en ny spire sitter fort:Heartpink
 
Uff, så grusomt! Vet hvordan du har det og det gjør så vondt :( Håper den videre prosessen går raskt så du slipper å gå og vente. Sender deg en stor klem <3
 
Ja så noe som lå helt stille og tror det ble målt til 2,21 cm og beregnet til 8+ noe

De fant ikke hjerteslag
Så utrolig leit.. Ta godt vare på deg selv nå, og gi deg selv tid til å bearbeide dette. Ikke press deg tilbake på jobb hvis du føler det blir tungt. Så håper jeg en ny spire sitter veldig fort igjen ❤️
 
For å gjøre opplevelsen komplett fikk jeg rede på at Kk ikke har mottatt henvisningen sånn at jeg må få ny hos legen min. Tenk om jeg bare hadde satt meg ned og ventet på å bli oppringt?!?!

Nå er det ikke sikkert jeg får komme til før helgen en gang! Blir gææærn av dette her. Har heldigvis verdens beste legekontor som tok meg inn 10 min etter jeg møtte opp.
 
Herrefred så slitsomt med kluss og tull i en sånn situasjon!!!
 
Back
Topp