Da har vi også vært

tinejento

Elsker forumet
på 6 mnds kontroll[:)]

Nå er han 9305gr og 67,5cm[:)] Stor gutt!
Har lagt på seg 900gr og vokst 0,5cm på drøye 3 uker.

Alt så bra ut og han fikk mye skryt, spesielt for hvor godt han følger med og alt han får med seg[:)]  *Stolt*

Nå skal vi begynne med et middagsmåltid i tillegg til de to grøtmåltidene. Idag fikk han middag for første gang: most poteter og gulrøtter. Det ble en kjempestor suksess[:D]

Etter jul skal vi starte med avvenning om natta. Er ikke vits i å gjøre det før vi kommer hjem igjen fra stord pga stedsendringene og at han skal føle seg helt trygg. Ser frem til å kunne sove hele natta nå ja...[;)]

Oi, en godgutt du har, Tine! 2 kg tyngre og 0.5 cm lengre enn Norah! [;)]
Skjønner godt at du ser fram til å sove hele natta. Håper han venner seg til det fort! [:)]

oj, skal si han har vokst ja! Morro med skryt også da. Flinke Lucas gutten det! [:D]

Store fine gutten det:)
Godt å vite alt står bra til[:D]

Så flott da! Store fine gutten!
Jeg også skal snart begynne med avvenning om natten... Må bare forberede med psykisk, for det blir noen tøffe døgn [&:] Jeg ammer opptil 3 ganger eller mer i løpet av en natt, og jeg tror IKKE det er sult...
Sove ja *drømmesegbort*!

Så stor og fin gutt da! Fint at alt sto bra til! Tenker det blir deilig når Lucas har blitt avvent om natten! det burde jeg begynne å tenke på snart og.

ORIGINAL: Trine82

stor og fin gutt. [:)] godt med litt skryt. Det varmer mammahjertene.  Hvordan går det forresten med gulpinga??

Ja, ingenting bedre enn skryt av gullene våre[:)]
Gulpinga er desverre ikke blitt bedre...[&o] Og siden han nekter å ta flaske så er det jo bare å holde ut og å vaske klær og gulpekluter.. Slitsomt..
Han er heldigvis blitt "flinkere" med å ikke gulpe så mye på natta, håper det fortsetter sånn i hvertfall[;)]

ORIGINAL: maiblomst

Så flott da! Store fine gutten!
Jeg også skal snart begynne med avvenning om natten... Må bare forberede med psykisk, for det blir noen tøffe døgn [&:] Jeg ammer opptil 3 ganger eller mer i løpet av en natt, og jeg tror IKKE det er sult...
Sove ja *drømmesegbort*!

Som jeg skulle sagt det selv!

Så stor fin gutt da[:)]

ORIGINAL: Amamma

Så stor fin gutt da[:)]

ORIGINAL: Godemine

Store, fine gutten! [:D][;)]
Og så fint å høre at alt så bra ut!!
[;)][;)][;)][;)]

Back
Topp