Da har vi offentliggjort graviditeten :-)

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Litt rart å ikke ha hemmeligheten for seg selv lenger :-) Vi var på ul i går og alt så veldig fint ut :-) 13 uker nå, så etter ul fikk storesøster på 8 år se ul bilder. Ho ble utrolig glad. Det varmer å se henne slik. På kvelden la jeg ut bilde av ei vugge som står i 2 etg der jeg skrev; til sommeren skal ikke denne bare stå til pynt lenger ;-)

Har du offentliggjort det, og isåfall på hvilken måte? Hvor langt var du på vei?

Så herlig, morsomt å offentliggjøre! :)
Skal ikke offentliggjøre det før ett par uker enda her (er 12+0 i dag, tenkte å vente til uke 15 ca).
Jeg tenker p ta bilde av mannens verktøy, min sminke og glattetang, og mellom dette skal det være ett par babysko/smokk eller noe :) får se - kanskje jeg pønsker ut noe annet til den tid :)

Så koselig å offentliggjøre nyheten :)
Jeg fortalte det til mine foreldre og søsken noen dager før jul, og resten sv familien på julaften.
Vi sa det bare rett ut. Følte nyheten var stor nok onsdag selv og alle ble så glade!! :)

For en morsom måte! :) jeg gjør det ikke før etter oul. Familien får vite det etter neste jordmortime, er så redd for at det ikke er noe der inne så vil høre hjertelyden først :)

En fin måte å gjøre det på :)

Jeg har ikke offentliggjort det ennå, forteller det til familien nå. Pappa trur jeg at får vite det over melding for dagene går i ett og vi treffes ikke med det første. Frøkna har jo fått vite det og hu forteller det til alle så greit at han får vite det snart. Men kommer ikke til å ha det på face eller noe.

Så gøy! Er litt gøy å fortelle det til andre enn de aller nærmeste:) her venter vi nok til OUL, men gleder meg veldig til å dele det:D

Jeg har fortalt det til familien på julaften ❤️ noen fikk en smokke med etr brev, puslespill av ul bilde og kalender bok det i juli det var ul bilde :) venner, jobb og bekjente får vente enda en stund ;)

Vi har fortalt til nærmeste familie og venner. De kommende besteforeldrene fikk vite det to dager etter positiv test På jobb fikk de også vite det ganske tidlig.
Tenkte vi skulle offentliggjøre det imorgen, nyttårsaften. Er da 12+3

Artig måte å gjøre det på!

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner, og tenker at resten blir innviet i nyheten som det passer seg.

Tenker at de fleste ser det siden jeg allerede har fått mage :O 12+1 i dag.. og kommer til å legge ut ul bilde tenkte jeg etter tidlig ul i uke 13 ☺

Min nærmeste familie vet det, og svigerbror. Men ingen andre enda. Er 10+3, og vi vil vel egentlig ikke avsløre det før vi "vet" det er liv. :p hans familie må nesten vente til de kommer hjem fra thailand ferie om en måned :)

Back
Topp