Da har vi nådd 5k innlegg

Vi som ikke har vært medlem av forumet i 1 måned, må vi vente for å få tilgang til skjult forum (når gruppa vår får det)?
 
Vi som ikke har vært medlem av forumet i 1 måned, må vi vente for å få tilgang til skjult forum (når gruppa vår får det)?
Noen ganger lages der «regler» som gjør st de med under 1 mnd kan heller ha flere innlegg osv. men tror det er tilgangsansvarlig som avgjør om det skal være egne regler for akkurat denne termingruppen :)
 
Så gøy :happy: nå må jeg bare skyndte meg og må 50 poster haha

Dvs, om vi har den månedsregelen så har jeg egentlig ganske god tid på og må 50
 
Vi som ikke har vært medlem av forumet i 1 måned, må vi vente for å få tilgang til skjult forum (når gruppa vår får det)?
Som regel ja, de fleste har regler der man må stå på terminlisten, vært medlem i 1 mnd og skrevet 50 innlegg på gruppen for å få tilgang :Heartpink
 
Som regel ja, de fleste har regler der man må stå på terminlisten, vært medlem i 1 mnd og skrevet 50 innlegg på gruppen for å få tilgang :Heartpink
Var bekymret for om jeg hadde vært med mer enn 1 mnd. Men ser jo at jeg har medlemskap fra 2009:smiley-angelic006:laughing001
 
Har ikke vært medlem i mer enn 1 måned! Må jeg vente helt til 8. mars da?
 
Har ikke vært medlem i mer enn 1 måned! Må jeg vente helt til 8. mars da?
jeg må vente til 13 :( ble medlem på babyverden den 6 februar, men tok meg nesten en uke før jeg fikk tilgang på forumet, måtte sende mail til kundeservice og alt. Av en eller annen grunn hadde ikke forumet registrert at jeg var registrert så det fremsto som om brukeren min ikke eksisterte eller no sånt
 
jeg må vente til 13 :( ble medlem på babyverden den 6 februar, men tok meg nesten en uke før jeg fikk tilgang på forumet, måtte sende mail til kundeservice og alt. Av en eller annen grunn hadde ikke forumet registrert at jeg var registrert så det fremsto som om brukeren min ikke eksisterte eller no sånt
Da får vi bare smøre oss med tålmodighet og vente her da til vi er verdige nok :knegg:
 
Back
Topp