Da har vi fått skjult forum jenter!

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Om dere ønsker å få tilgang der, så må dere sende meg en pm. Så skal jeg sjekke om dere oppfyller kravet ang nok innlegg inne på mai :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Sendt ;)

Sendt. Men jeg har sikkert ikke vært medlem i over en mnd med denne ny kontoen:( den gamle gikk ikke lenger, fordi jeg var registert med en jobbmail jeg ikke har mer.. så har jo egentlig vært medlem i over to år=/

hva er kravene?
Du må ha skrevet minimum 50 innlegg her inne på mai 2015 og vært medlem på babyverden minimum 1 mnd :)

Alle kravene står i innlegget under terminlista :)

Jeg mangler nå 1 eller to innlegg :p

Det fungerer fra vanlig pc/nettleser.
Du må kunne gå inn på profilen din og sjekke antall innlegg osv.

Ok... Eg finner jo antall innlegg, men korleis finner eg ut kor mange innlegg på gruppe/forum?

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Det lurer jeg på også.

Har fortsatt ikkje fånne ut kor eg finner antall innlegg pr gruppe... Om du gjer det, sei i frå :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Hvis dere går helt øverst på siden, til høyre hvor det står "Varsler", "Innboks", "Nicket ditt". Hold museknappen over nicket ditt så kommer det opp en liten fane. Nedover på høyre side, 6. fra toppen står "Dine innlegg". Klikk dere inn der og tell :)

Om dere ønsker å få tilgang der, så må dere sende meg en pm. Så skal jeg sjekke om dere oppfyller kravet ang nok innlegg inne på mai :)

Men er det oppe og går? Hvor kommer siden opp egentlig?

Men er det oppe og går? Hvor kommer siden opp egentlig?
Siden er oppe å gå :) og du får tilgang i løpet av dagen :) skjult forum vil legge seg der hvor dagbøkene og våre bilder er helt på toppen :)
Men hvis dere har lagret mai som favoritt så må dere gjøre det på nytt for at forumet skal komme frem :)

Siden er oppe å gå :) og du får tilgang i løpet av dagen :) skjult forum vil legge seg der hvor dagbøkene og våre bilder er helt på toppen :)
Men hvis dere har lagret mai som favoritt så må dere gjøre det på nytt for at forumet skal komme frem :)

Nei, så gøy! Men når du sier lagret som favoritt...er det det samme som å "følge" forumet?:rolleyes:

Nei, så gøy! Men når du sier lagret som favoritt...er det det samme som å "følge" forumet?:rolleyes:
Ja :) er vel det jeg mener :)

Back
Topp