Da har vi endelig

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Fått surret oss til å fortalt gutta om overraskelsen i magen,det gikk over all forventning:-) Trodde eldste skulle bki litt flau med tanke på det,siden han er no 15 år,men han sa bare ååå håper på en gutt denne gangen,og så tenkte han seg litt om og sa men det gjør ingenting om det blir en jente til heller for jeg har jo verdens fineste lillesøstre og det går jo ikke ann og ikke bli glad i de:-) snakk om å smelte ett mammahjerte:-) Tåtene bare rant og rant:-)

Åh så koselig.. :D Må være så utrolig morro og kunne fortelle barna at det er en liten baby i magen til mamma,og at dem skal bli storebror/søster.. Søstra mi fortalte det til sønnen sin for noen dager siden at jeg har en baby i magen, og filmet reaksjonen hans og sendte på mms (han har nettopp fylt 4). Da brøt jeg ut i tårer også :D SÅÅ utrolig glad han ble for å skulle få en fetter/kusine :D Han skreiiik av glede,når han skjønte det.. og bare satt å lo leenge :D Sitter her med litt tårer nå,bare av å tenke på det.. :D 

Så kjekt at de ble glade ;) nytter ikke å fortelle så mye til 2 åringen min enda, skal forberede henne når det nærmer seg! Da er hun jo ett halv år eldre og kanskje forstår litt mer ;)

Tante Catti skrev:
Så kjekt at de ble glade ;) nytter ikke å fortelle så mye til 2 åringen min enda, skal forberede henne når det nærmer seg! Da er hun jo ett halv år eldre og kanskje forstår litt mer ;)

Har ikke sagt noe til de minste her enda,tar det etterhvert når magen blir enda større og slikt:-)

Å så koselig :) 15 åringen her ble ikke like fornøyd... men tror det var spill for galleriet :)

For en god og omtenksom storebror :) nydelig reaksjon :) hvor mange uker er du nå?

Lykkeliten_84 skrev:
For en god og omtenksom storebror :) nydelig reaksjon :) hvor mange uker er du nå?

Er 13+2:-)

Så koselig :) JEg gleder meg til å fortelle sønnen at han skal bli storebror, men han er bare 2 1/2 år, så jeg venter hvertfall til etter UL. Da kan jeg kanskje få sagt at det kommer en lillebror eller lillesøster, det blir litt mer konkret enn bare "baby".

Back
Topp