Da har vi endelig prøvd dusjen

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Jeg og snuppa - og det likte hun godt ja :) men var tydeligvis fryktelig slitsomt for hun sovnet i nestet rett etter jeg hadde kledd på henne ;) rolig stund på badet for mor da.. ;)

Hun likte dusjen veldig godt her også:)
Ble ikke glad når hun var ferdig..

Kos! Her ligger det også en liten og sover ut etter sin første dusj.

Har ikke tenkt på å dusje med ham, men han elsker å bade:-)

Her har yngste vår også likt dusjen, så vasken går lett =)

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan dusjer man med baby?

Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan dusjer man med baby?

Tar med babyen i dusjen sammen med deg :) men førstemann husker jeg at jeg var veldig usikker og mannen både ga meg gutten og henter han da vi var ferdige. Men jeg prøvde med frøkna her i morgest og det gikk veldig fint altså :)

Ikke dumt spørsmål hvis man ikke har gjort det før vel?! :)

Samme her. Dusj er deilig. Badet sammen alle tre en kveld også og hun koste seg skikkelig! :)

Det har jeg ikke tenkt på engang. Hvordan gjør dere det sånt praktisk da? Altså ungen blir jo ganske glatt når du såper de inn og sånt....

Det har jeg ikke tenkt på engang. Hvordan gjør dere det sånt praktisk da? Altså ungen blir jo ganske glatt når du såper de inn og sånt....
Til nå har jeg ikke brukt såpe i dusjen. Gjør det når vi bader henne;)

Er veldig greit at man er to når man dusjer de første gangene. Jeg tar henne ned meg i dusjen også tar pappaen henne når hun er ferdig så dusjer jeg meg;)

Nå skal man vel helst ikke bruke såpe på de små?! Jeg bruker ikke det.
La henne på stellematta utenfor dusjen mens jeg dusjet meg ferdig. Så kledde jeg av henne og tok med meg jenta inn i dusjen. Da vi var ferdig så la jeg henne på stellematta og tok håndkle godt rundt henne før jeg tok på meg håndduk selv :)

Jeg bruker ikke såpe før de er ganske store (ikke baby lenger). Legger babyen utenfor med bleien på, dusjer meg ferdig før jeg tar bleiene av. Ellers så blir det fort tiss på stellematten [emoji14]

Vi fikk beskjed om å bruke shampoo til henne innimellom siden hun har en del hår. Men vi bruker ikke såpe på kroppen enda.;)

Vi fikk beskjed om å bruke shampoo til henne innimellom siden hun har en del hår. Men vi bruker ikke såpe på kroppen enda.;)

Men det er vel bare å unngå i selve dusjen - akkurat den sjampoen ;)

Back
Topp