Da har vi endelig kommet til April jenter!!

LykkelitenSeptember2018

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Rart å se at det endelig står 1 April på kalenderen :happy: Dette er mnd vi alle har sett frem til i ca 9 mnd. Tenk at noen allerede har fått sine små i armene å at stort sett alle andre her inne kommer etter i denne mnd :) Vil med dette ønske alle masse lykke til! Vi har en fantastisk tid i møte vet jeg, så til dere førstegangsgravide, det er bare å glede seg :D

Jippi! Hurra for første april!! :-D

Endelig :D Det var det første jeg tenkte da jeg sto opp i dag - ENDELIG april! :D Termin på lørdag med min første <3 Gleder meg!
Lykke til alle sammen!

Rart å se at det endelig står 1 April på kalenderen :happy: Dette er mnd vi alle har sett frem til i ca 9 mnd. Tenk at noen allerede har fått sine små i armene å at stort sett alle andre her inne kommer etter i denne mnd :) Vil med dette ønske alle masse lykke til! Vi har en fantastisk tid i møte vet jeg, så til dere førstegangsgravide, det er bare å glede seg :D
Vil gjerne skru tiden tilbake jeg nå...
Så baby rekker å snu seg riktig... :/

Men for å være litt mer positiv:
Ja, dette er måneden man har ventet på, og som en tid føltes veldig langt borte. Rart at ni mnd snart har gått, og at et lite menneske venter på å komme til verden! :)

Masse lykke til alle sammen! :-)
Håper ingen tar aprilspøk om fødsel her inne, for man blir jo så utrolig involvert når noen skriver om fødsel på gang! Hi hi! :-)

Vil gjerne skru tiden tilbake jeg nå...
Så baby rekker å snu seg riktig... :/

Men for å være litt mer positiv:
Ja, dette er måneden man har ventet på, og som en tid føltes veldig langt borte. Rart at ni mnd snart har gått, og at et lite menneske venter på å komme til verden! :)

Masse lykke til alle sammen! :-)
Håper ingen tar aprilspøk om fødsel her inne, for man blir jo så utrolig involvert når noen skriver om fødsel på gang! Hi hi! :-)
Aprilspøk på fødsel er for drøyt! ;-)

Jippi!!! Det er så deilig å tenke pp at i løpet av denne mnd kommer lille prinsen uansett !!!:-)

Hurraa! Termin i DAG, så dette blir spennende fremover :) Lykke til alle sammen!
Så spennende :happy: Termin på mandag her så merker virkelig at det nærmer seg nå. Har hele dette svangerskapet hatt følelsen av at fødselen skulle skje litt for tidlig, hvertfall i løpet av mars, men her sitter jeg da 39+5 og våkner foreløbig like rund hver dag :D

Så spennende :happy: Termin på mandag her så merker virkelig at det nærmer seg nå. Har hele dette svangerskapet hatt følelsen av at fødselen skulle skje litt for tidlig, hvertfall i løpet av mars, men her sitter jeg da 39+5 og våkner foreløbig like rund hver dag :D
Haha, jeg har også vært sikker på mars, men neeida. April er supert :D Heldighvis er tålmodigheten på plass enda. Snur sikkert om et par dager ;)

Back
Topp