Da har vi bestemt oss!

Nullenusken

Forumet er livet
Hvis (når) jeg får TR i august, skal vi kontakte gyn, og da er vi igang med prøverør-prosessen!!!
Håper på korte ventelister, og at alt går greit!!!
Så mitt spørsmål er nå: Hva kommer til å skje videre nå???
Han har tidligere levert sædprøve (innenfor det normale) og jeg har vært på noen innvendige UL hvor ho og tok en del tester + blodprøve, og alt var helt normalt der og....
Hva er nå det neste som må gjøres? Hvor fort kan jeg regne med at ting begynner å skje her?

På forsamtale blir det nok ønsket en ny sædprøve og en ny innv. ul av deg. Det kan være dere må ta noen blodprøver før dere skal inn på forsamtale også.
(Hiv(begge), hepatitt(begge), røde hunder(kvinne), kromsonprøve(mann dersom nødvendig).)

Og dersom dere blir "godkjente", noe eg rekner med, så blir det nok oppstart når dere er klar og når klinikken har mulighet for å ta dere inn[:)]
Det er veldig vanskelig å sei noko om når dere er i gong, det kommer an på kapasiteten til klinikken.
Noen ganger er det lite forsøk på gang, ergo går det fortere, mens andre ganger er det masse på gang og dermed blir det kanskje lengre ventetid..

Det du kan gjer er jo f.eks å ringe klinikken å spør om ca ventetid, så har dere noe å forholde dere til[:)]

Ønsker dere en god sommer i allefall! Håper den gjer godt, og at dere er klar for hormoner og alt som forsøk fører med seg utover hausten!![:D]

hei[;)]vil bare ønske deg kjempe masse lykke til[;)][;)]

HEi hei.. vet ikke mye om denne prosessen jeg heller :).. vi skal på sykehuset på torsdag og da regner jeg med at vi blir henvist videre til prøverør!!
Ville egentlig ønske deg lykke til og håper på det beste i august :)

ORIGINAL: t.t.h.

hei[;)]vil bare ønske deg kjempe masse lykke til[;)][;)]

Back
Topp