da har vi bestemt oss for..

sol vil bli mamma

Gift med forumet
ivf kliniken vi skal velge..
ble Hauksen (håper det skrives slik)..
den blir den næreste...
tenkte litt på medicus også...for uansett så må vi ta fly...
de hjelper par helt opp til 45 år...
(kvinnen kan være opptil 45år mente jeg)

vi kont dem og de sa at vente tiden er på opp til 4 månder..men de regnet med at vi kommer inn før det..
så da er det bare å vente da...og kansje skjer det et lite mirakel i vent tiden..hvem vet[;)]

ORIGINAL: Anne L

Lykke til!  Håper vente tiden blir kort[:)]

Sign.[:)]

Vi ble utredet på Medicus og var virkelig fornøyd. Vi følte oss så ivaretatt da vi var der. Både jeg og sambo. Jeg hadde blødninger i uke 12 og var selvsagt kjempenervøs.  Jeg ringte St. Olav som ikke kunne hjelpe meg den kvelden. Og ringte igjen dagen etterpå men da tok de ikke telefonen. Samme hvor lenge og mange ganger vi ringte. Vi ringte Medicus og fikk svar med en gang. Hun jeg snakket med spurte om jeg ville komme inn. Selvsagt svarte vi da. Og fikk time en time senere. Da jeg kom til skranken og sa at jeg hadde ringt var de veldig bekymret for meg og da vi var ferdige spurte de hvordan det gikk. Å gudskjelov svarte hun da. Vi var så bekymret for dere. Det hadde de ihvertfall ikke sagt på St Olav. De har også et velidg godt arbeidsmiljø på Medicus. Ville bare fortelle deg hvor bra det er der[:)]

Vente tiden på Medicus var under 1 mnd da vi var der for snart 2 år siden. Og har ett vennepar som er der nå. Det er også så kort ventetid til dem.

Lykke til, håper ventetiden ikke blir lang [;)]

ORIGINAL: MsRose

Lykke til, håper ventetiden ikke blir lang [;)]

det bloir spennende vennen [:D]

hausken heter de[:D]min lille skatt er lagd der[:D]

en kjempe flott og flink klinikk[:D]

lykke til[:D]

lykke til!! krysser fingre for et lite mirakel i ventetiden[:D][:D][:D] dere går en spennende tid i møte!

ORIGINAL: Chumalunga

Det blir spennende, glad du endelig har fått mannen med på dette - håper dette blir løsningen for dere! [:)]

Back
Topp