Da har vi bestemt oss for vogn! :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Da har jeg tatt med eldste i butikk for å se på vognfargene fysisk.

Da jeg visste henne den mørkeblå, navy, som hun egentlig ønsket vi skulle ta, sa hun "nei, den er ikke blå, den er jo svart!" Så den ville hun ikke ha lenger, for hun syntes den var så veldig mørk.

De hadde ikke svart leatherette inne, men vi så jo hvordan det var, (var svart leatherette på den stangen som går over bena på sittedelen) og det syntes hun ikke så mye om virket det som.
Hun i butikken sa også at det ville bli klamt om sommeren, men kan jo hende det bare var noe hun sa, for etter hva jeg forstod på tråden min igår blir det jo ikke klamt.

Grå vognfarge hadde de på en tilsvarende togvogn, så vi fikk sett fargen iallfall. Og den ville eldste ha! Vi prøvde med ulike tepper osv oppi, og det ble et mye "mykere" uttrykk med den grå vognen framfor den veldig mørkeblå fargen.

Så da blir det grå vogn på oss likevel! :-)

Fikk demonstrert hvordan den legges sammen, hvordan delene kan snus osv.
Men tror ikke vi bestiller fra den butikken, for vi får kun med vindtrekk til dypbagen der, ikke til sportsdelen, og ikke får vi med stelleveske heller. Så nå bestiller vi fra Sverige, og henter der borte i slutten av april. :-)
Nå vet vi jo hvordan vognen ser ut, så tenker bare å ringe inn bestilliing imorgen, eller på mandag! Hurra! :-)

Da jeg visste henne den mørkeblå, navy, som hun egentlig ønsket vi skulle ta, sa hun "nei, den er ikke blå, den er jo svart!" Så den ville hun ikke ha lenger, for hun syntes den var så veldig mørk.

De hadde ikke svart leatherette inne, men vi så jo hvordan det var, (var svart leatherette på den stangen som går over bena på sittedelen) og det syntes hun ikke så mye om virket det som.
Hun i butikken sa også at det ville bli klamt om sommeren, men kan jo hende det bare var noe hun sa, for etter hva jeg forstod på tråden min igår blir det jo ikke klamt.

Grå vognfarge hadde de på en tilsvarende togvogn, så vi fikk sett fargen iallfall. Og den ville eldste ha! Vi prøvde med ulike tepper osv oppi, og det ble et mye "mykere" uttrykk med den grå vognen framfor den veldig mørkeblå fargen.

Men tror ikke vi bestiller fra den butikken, for vi får kun med vindtrekk til dypbagen der, ikke til sportsdelen, og ikke får vi med stelleveske heller. Så nå bestiller vi fra Sverige, og henter der borte i slutten av april. :-)
Nå vet vi jo hvordan vognen ser ut, så tenker bare å ringe inn bestilliing imorgen, eller på mandag! Hurra! :-)
Fra hvem side bestiller dere i Sverige?

Fra hvem side bestiller dere i Sverige?
Vi bestilller fra Kattis i Strømstad. :) Eneste som selger Emmaljunga søskenvogn i grei nærhet til oss. :)
Får med vogntrekk til begge delene (koster rundt 570 kr per stk her i Norge)
Får med stellebag (koster rundt 800 kr her)
Og får vel rundt 10% på regntrekk.

Jeg bare ringer å bestiller, eller sender de en mail. Også betaler vi når vi henter den. :)
Her i Norge må man jo også betale depositum....

Vi bestilller fra Kattis i Strømstad. :) Eneste som selger Emmaljunga søskenvogn i grei nærhet til oss. :)
Får med vogntrekk til begge delene (koster rundt 570 kr per stk her i Norge)
Får med stellebag (koster rundt 800 kr her)
Og får vel rundt 10% på regntrekk.

Jeg bare ringer å bestiller, eller sender de en mail. Også betaler vi når vi henter den. :)
Her i Norge må man jo også betale depositum....
Ojj, virkelig et bra tilbud da:) Skjønner at dere gjør det da ja.

Ojj, virkelig et bra tilbud da:) Skjønner at dere gjør det da ja.
Ja. Det er jo ikke så mye å spare på kursen for tiden, men når prisen er den samme, bare at vi får med det ekstra, er det ikke så mye å lure på. :-)
Iallfall når det ikke er lenger å kjøre.

Så flott! Deilig å få bestemt seg!

Godt valg! :) jeg angrer absolutt ikke på min grå emmaljunga, synes den er kjempefin!

Godt valg! :) jeg angrer absolutt ikke på min grå emmaljunga, synes den er kjempefin!
Takk for det! :-)
Tror ikke vi vil angre nå nei, var fint å ta med eldste for å se ordentlig, og prøve ut litt forskjellige farger oppi.
Og nå vet jeg at eldste også har vært med å velge, så da føles det mer riktig.
Om hun ville hatt mørkeblå hadde jeg godtatt det også, etter å ha sett ordentlig på den.
Men nå er vi iallfall enige, og valget tatt! Deilig! :-)

Gleder oss til å pynte opp med 17. mai flagg på sidene. Hi hi! :-)

Vi har også bestemt oss for en grå emmaljunga city cross i dag! Såå stas å bestille:) ble bag i fargen dallas og sort venice på sportsdelen :) gleder meg til å få den i hus! Screenshot_2015-01-23-23-36-46.png

Back
Topp