Da har vannet mitt gått!

Er hjemme igjen nå. Begynte å få rier på sykehuset, men ikke sterke/ofte nok til at det var vits i å bli. Bor jo 2 min unna sykehuset, så er ikke så lang vei. Skal tilbake på sjekk senest kl 8 i kveld om riene ikke tar seg opp. Men jordmor som sjekket meg tror jeg kommer inn før da pga riene jeg har:) Blir satt i gang senest i morgen tidlig hvis riene ikke tar seg opp i styrke.

Har termin 7 april. Er 38+0 i dag. Er førstegangsfødene hvis noen lurte:)
Termin samme dag å kanskje fødsel også :-) Startet med små rier hos meg i 11 tiden i dag. Får se hva dagen/kvelden bringer. Lykke til ;)

Anbefaler sterkt å ha sex! Tvang mannen til en runde i høyet i dag tidlig. Vannet gikk 20 min etter!:D
Haha, fikk en runde i går kveld jeg. Endte bare med kynnere i en times tid i natt pluss hele formiddagen i dag :p hjelper nok litt på modningen, men setter vel ikke igang noe særlig om ikke man er noe moden i det hele tatt da før :/

Masse,masse lykke til!

Lykke til! På meg ble vannet tatt da, men etter det gikk det av seg selv. Jeg gikk en tur for at hodet skulle synke mer ned, det gir press på åpningen sånn at riene øker :) Funka det :)

Her var det mye vann som går idag :o

Masse lykke til :)

Er hjemme igjen nå. Begynte å få rier på sykehuset, men ikke sterke/ofte nok til at det var vits i å bli. Bor jo 2 min unna sykehuset, så er ikke så lang vei. Skal tilbake på sjekk senest kl 8 i kveld om riene ikke tar seg opp. Men jordmor som sjekket meg tror jeg kommer inn før da pga riene jeg har:) Blir satt i gang senest i morgen tidlig hvis riene ikke tar seg opp i styrke.

Har termin 7 april. Er 38+0 i dag. Er førstegangsfødene hvis noen lurte:)

Sist jeg fødte gikk vannet mitt før tiden, og ble sendt hjem, veldig forferdelig å gå å d kjennes ut som man tisser på seg hele tiden:p men så morro, nå vet man d er igang:) lykke til :D

Back
Topp