caroline92
Betatt av forumet
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin samme dag å kanskje fødsel også Startet med små rier hos meg i 11 tiden i dag. Får se hva dagen/kvelden bringer. Lykke tilEr hjemme igjen nå. Begynte å få rier på sykehuset, men ikke sterke/ofte nok til at det var vits i å bli. Bor jo 2 min unna sykehuset, så er ikke så lang vei. Skal tilbake på sjekk senest kl 8 i kveld om riene ikke tar seg opp. Men jordmor som sjekket meg tror jeg kommer inn før da pga riene jeg har Blir satt i gang senest i morgen tidlig hvis riene ikke tar seg opp i styrke.
Har termin 7 april. Er 38+0 i dag. Er førstegangsfødene hvis noen lurte
Haha, fikk en runde i går kveld jeg. Endte bare med kynnere i en times tid i natt pluss hele formiddagen i dag hjelper nok litt på modningen, men setter vel ikke igang noe særlig om ikke man er noe moden i det hele tatt da før :/Anbefaler sterkt å ha sex! Tvang mannen til en runde i høyet i dag tidlig. Vannet gikk 20 min etter!
Er hjemme igjen nå. Begynte å få rier på sykehuset, men ikke sterke/ofte nok til at det var vits i å bli. Bor jo 2 min unna sykehuset, så er ikke så lang vei. Skal tilbake på sjekk senest kl 8 i kveld om riene ikke tar seg opp. Men jordmor som sjekket meg tror jeg kommer inn før da pga riene jeg har Blir satt i gang senest i morgen tidlig hvis riene ikke tar seg opp i styrke.
Har termin 7 april. Er 38+0 i dag. Er førstegangsfødene hvis noen lurte
UFFF nå vågar eg ikkje hoppa till sengs med mannen. Kommer nekta han i 2 uker tillAnbefaler sterkt å ha sex! Tvang mannen til en runde i høyet i dag tidlig. Vannet gikk 20 min etter!
Det må eg prøve i kveld tross alle smertene eg orker ikkje mer nå.. Skal bitte tenna sammen og prøve 2 runderUFFF nå vågar eg ikkje hoppa till sengs med mannen. Kommer nekta han i 2 uker till
Ahhaha hvor langt e du på vei?? Eg e 36Det må eg prøve i kveld tross alle smertene eg orker ikkje mer nå.. Skal bitte tenna sammen og prøve 2 runder