Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg er 38+3 så her kan babyen kommeAhhaha hvor langt e du på vei?? Eg e 36
Uker idag så har lust å ha han inne i 2 uker till iallfall . Å få blir frisk och bygga Upp
Min ennergi
Ble aldri noe mere enn maserier. 38+6 å venter fortsatt på jenta mi <3Termin samme dag å kanskje fødsel ogsåStartet med små rier hos meg i 11 tiden i dag. Får se hva dagen/kvelden bringer. Lykke til
![]()
40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i nattBle aldri noe mere enn maserier. 38+6 å venter fortsatt på jenta mi <3
Spennende! Lykke til kjære deg! ☺40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i natt![]()
Tusen takkSpennende! Lykke til kjære deg! ☺
Masse lykke tilTusen takk![]()
40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i natt![]()
Tusen takkMasse lykke til![]()
Så spennende!40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i natt![]()
Lykke til igjenn, og så må det nevnes at 29. Mars er en fin dag å få en liten prins på40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i natt![]()
Ååå så kosLykke til igjenn, og så må det nevnes at 29. Mars er en fin dag å få en liten prins påmin blir hele 5 år i morgen
![]()
Lycka till40+5 nå er vannet gått og riene begynt. Så regner med å hilse på lille gutt i natt![]()