Da ligger jeg her med verdens nydeligste lille påskekylling som bestemte seg for å komme ut med turbo-fart i dag. Var på sykehuset i går da jeg fikk rier etter en heftig runde omgangssyke hos hele familien, men de tok seg ikke opp ordentlig pluss kun 3 cm åpning så etter en natt med søvn gav riene seg helt og vi ble sendt hjem på morgenen i dag. Etter noen timer så kom de "ordentlige" riene som kastet på vondt som fy og kort mellom. Da var det bare å kaste seg i bilen og kjøre. Ca halvveis på vei ned skjønte jeg at dette kom vi ikke til å rekke og fikk bedt om at de sendte ambulanse. De var utrolig kjappe takk og pris for i det ambulansen svingte inn på bensinstasjonen der vi ble bedt om å stoppe så gikk vannet mitt. Rett over i ambulansen og der rakk jeg såvidt å komme innenfor før baby skøt ut av meg med et press. Både far og ambulansegutta hadde en smule store øyne for å si det sånn.... Jordmor kom med egen ambulanse fra sykehuset en stund etter så hun gikk glipp av det hele. Utrolig flotte ambulansegutter som tok godt vare på oss. Men fy så panikk jeg hadde før de kom. Hadde de kommet noen minutter senere så hadde det blitt bilfødsel på Esso med sambo som jordfar ;-) Alt er bare bra med baby, meg og lettere sjokkert pappa. Nå puster vi lettet ut og koser oss på sykehuset og gleder oss til en fin familie-påske. Spent på hva 2-åringen sier når hun får se lillesøster