Da har takstmannen vært her

skytte76

Gift med forumet
Han gikk for en halvtime siden og jeg sitter nå og døyver nervene med nystekte rundstykker og eldste datteren min[:)] Han hadde ikke noe negativt å si og alt så veldig bra ut sa han. Pratet en del med han også for han hadde ei datter på 14 uker hjemme som han savnet fælt om dagen. Satt egentlig og lurte på om kona hans var medlem her jeg da. Merkelig hvordan tankene snur seg i hodet når det gjelder BV[;)]

Hihihi.... jeg også lurer på sånne ting når jeg ser mammaer med babyer. Blir lissom "mistenksom" på alle jeg ser.

Når får dere vite taksten da ??? Er spent her jeg nå altså.
Klemmer

Vi får taksten ferdig imorgen formiddag[&:] snakket akkurat med megleren vår og han sa at takstmannen ikke hadde noe negativt å si ihvertfall[:)] Nå vasker og rydder jeg som en gal her tl fotoshooten imorgen. Skal legge ut linken til leiligheten vår når den kommer for salg[;)] Blir vel på torsdag tenker jeg.

ORIGINAL: skytte76

Vi får taksten ferdig imorgen formiddag[&:] snakket akkurat med megleren vår og han sa at takstmannen ikke hadde noe negativt å si ihvertfall[:)] Nå vasker og rydder jeg som en gal her tl fotoshooten imorgen. Skal legge ut linken til leiligheten vår når den kommer for salg[;)] Blir vel på torsdag tenker jeg.

Ja, gjør det !! Gleder meg til å se hvor fint dere har det.
Klemmer

Dere er heldig som skal selge! Vi har så lyst på hus vi[:)]

ORIGINAL: Hanna C

Dere er heldig som skal selge! Vi har så lyst på hus vi[:)]

Vi også[8|][:)]

Så spennende da....gleder meg til oppdatering og bilder! [;)]

Det blir spennende! Håper at taksten blir det dere håper på eller mer [:)]
Jeg krysser fingrene for dere i morgen!

Krysser her også !!
Klemmer

Krysser alt jeg og!! [;)]

ORIGINAL: Chill24