Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke privat. For å gjøre det enklest mulig henviste fastlegen meg direkte til IVF på Ullevåll da vi skulle ha søskenforsøk. Vi fikk førstemann etter private forsøk hos Aleris, men ville bytte sykehus til Ullevål med nummer 2. Det var da enklest og raskest at fastlegen henviste med et standarisert søknadsskjema de bruker for IVF, jeg fikk utskrifter av journal fra Aleris som vi la ved søknaden + evt. prøvesvar som fastlegen min satt på fra før. Vi slapp da unna alle ventetid på forsøk hos Ullevål og fikk starte rett etter vi hadde tatt de obligatoriske blodprøvene som må taes. Fastlegen min henviste til disse også etter instruksjon fra Ullevål. Mulig St-Olav godtar at det gjøres på samme måte. Nå er det jo ikke søskenforsøk dere skal ha, men bytte av sykehus blir jo det samme uansett om man har hatt velykka forsøk før eller ikke.nei skal ikke gå privat, har et år igjen i det offentlie og tenkte ta det på st.olavs? det er ikke privat??