da har st.olavs ringt.

siwro

Gift med forumet
og jeg måtte gå via lege på nytt:/
da må jeg jo vente en evighet.

Tenkte kanskje at når jeg nå var i systemet så trengte jeg ikke det.

men det er vel bare å bestille time da.

Jeg tror ikke St.Olavs har den lengste ventetiden for tida. Kjenner noen som sendte søknad i August og fikk begynne i November. Så kan hende det går ganske fort.

Så kjedelig det var da!! Håper at det ikke tar alt for lang tid før du er inne i systemet igjen

er det privat du skal gå nå?`
lest at man må begynne på nytt da :( kjempe kjedelig å vente..men håper det går rimelig kjapt

nei skal ikke gå privat, har et år igjen i det offentlie og tenkte ta det på st.olavs? det er ikke privat??

nei skal ikke gå privat, har et år igjen i det offentlie og tenkte ta det på st.olavs? det er ikke privat??
Nei, det er ikke privat. For å gjøre det enklest mulig henviste fastlegen meg direkte til IVF på Ullevåll da vi skulle ha søskenforsøk. Vi fikk førstemann etter private forsøk hos Aleris, men ville bytte sykehus til Ullevål med nummer 2. Det var da enklest og raskest at fastlegen henviste med et standarisert søknadsskjema de bruker for IVF, jeg fikk utskrifter av journal fra Aleris som vi la ved søknaden + evt. prøvesvar som fastlegen min satt på fra før. Vi slapp da unna alle ventetid på forsøk hos Ullevål og fikk starte rett etter vi hadde tatt de obligatoriske blodprøvene som må taes. Fastlegen min henviste til disse også etter instruksjon fra Ullevål. Mulig St-Olav godtar at det gjøres på samme måte. Nå er det jo ikke søskenforsøk dere skal ha, men bytte av sykehus blir jo det samme uansett om man har hatt velykka forsøk før eller ikke.

Back
Topp