Det lakk i går på høyre pupp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det ikke kommer til å gå helt opp for meg da heller. Altså jeg vet jo at jeg er gravid, og nå kjenner jeg jo babyen helt tydelig inne i magen. Men det er fortsatt vanskelig å forestille seg at det faktisk er et levende vesen inne i der. Det er en helt surrealistisk følelse! Jeg prøver hele tiden å forestille meg hvordan det kommer til å bli, men det føles faktisk mer som en drøm enn som en virkelighet.Med første så gikk det ikke opp for meg før hun faktisk lå i armene mine. Høres rart ut siden man går 9 måneder gravid, men slik var det for meg. Er ikke rart man reagerer litt på hva som skjer med kroppen, spesielt mot slutten. Hehe
Tror det ikke kommer til å gå helt opp for meg da heller. Altså jeg vet jo at jeg er gravid, og nå kjenner jeg jo babyen helt tydelig inne i magen. Men det er fortsatt vanskelig å forestille seg at det faktisk er et levende vesen inne i der. Det er en helt surrealistisk følelse! Jeg prøver hele tiden å forestille meg hvordan det kommer til å bli, men det føles faktisk mer som en drøm enn som en virkelighet.
Det er nok fordi jeg aldri har opplevd det før.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app