da har puppene begynt å lekke

Det lakk i går på høyre pupp :o

Herregud, det kom noe ut av puppen min! ! Vet jo godt hva det er og at det er normalt at det skjer, men jeg fikk likevel helt sjokk! Det bare kom så brått på, og alt er jo så nytt for meg at jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle takle det. Begynte nesten å gråte, kanskje fordi det skjer nye ting med kroppen min som jeg ikke har kontroll over.
Kjæresten min bare lo av meg og sa at det er sånn det kommer til å bli fremover, for jeg skal jo faktisk få en baby som skal ammes.
Kanskje det ikke har gått helt opp for me ennå?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Med første så gikk det ikke opp for meg før hun faktisk lå i armene mine. Høres rart ut siden man går 9 måneder gravid, men slik var det for meg. Er ikke rart man reagerer litt på hva som skjer med kroppen, spesielt mot slutten. Hehe

Med første så gikk det ikke opp for meg før hun faktisk lå i armene mine. Høres rart ut siden man går 9 måneder gravid, men slik var det for meg. Er ikke rart man reagerer litt på hva som skjer med kroppen, spesielt mot slutten. Hehe
Tror det ikke kommer til å gå helt opp for meg da heller. Altså jeg vet jo at jeg er gravid, og nå kjenner jeg jo babyen helt tydelig inne i magen. Men det er fortsatt vanskelig å forestille seg at det faktisk er et levende vesen inne i der. Det er en helt surrealistisk følelse! Jeg prøver hele tiden å forestille meg hvordan det kommer til å bli, men det føles faktisk mer som en drøm enn som en virkelighet.
Det er nok fordi jeg aldri har opplevd det før.

Tror det ikke kommer til å gå helt opp for meg da heller. Altså jeg vet jo at jeg er gravid, og nå kjenner jeg jo babyen helt tydelig inne i magen. Men det er fortsatt vanskelig å forestille seg at det faktisk er et levende vesen inne i der. Det er en helt surrealistisk følelse! Jeg prøver hele tiden å forestille meg hvordan det kommer til å bli, men det føles faktisk mer som en drøm enn som en virkelighet.
Det er nok fordi jeg aldri har opplevd det før.

Jeg er helt likedann, kan ikke forstå at vi snart skal ha en baby...

Back
Topp