Da har mistet :(

sira100

Betatt av forumet
Hei jenter :) Da gikk det galt med meg, mistet mitt lille foster i formiddag :( blør masse men ingen smerter heldigvis. Er spent på hvor lang tid det tar før jeg blir gravid igjen... Håper det går fort, men kommer til å bli redd for å miste igjen tror jeg. Er det noen her som har mistet som kan gi meg litt håp? :)

Termin 19 februar <3

Uff så trist å lese:( sender deg masse gode klemmer og håper en ny spire setter seg snart.. Lykke til videre!

Det var trist... Håper det ikke tar lang tid før spiren sitter igjen. Jeg ble gravid igjen 2-3 måneder etter min SA (pp2), så det kan heldigvis gå ganske kjapt.

Dette var trist å lese. Sender deg de varmeste tanker.

Huff så trist! :( sender mange varme tanker! <3 ble selv gravid på andre syklus etter sa. Håper du også blir fort igjen!!:)

Jeg ble gravid på første eggløsning tre uker etter min SA, og har fått se et nydelig lite foster med perfekt hjertebank :) det gjør vondt i hjertet det du går igjennom nå, men skuffelsen og sorgen blekner fort, å da kjører du på igjen. Sannsynligheten for at det går bra da, er veldig veldig mye større enn at du skal miste igjen. Litt engstelig vil du være, men babyen din kommer med tiden, og da er alle tårer verdt det <3

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Off føler med deg går igjennom d samme selv nå.. Brukte 1 år vi da får ikke håpe det tar like lAng tid neste gang! Lykke til :)

:-( Utrolig trist... *stor klem*

Trist å høre :-(

Jeg mista 19.mai.. ble gravid med en gang... men livredd for å miste nå da..

Men håper det sitter fort for deg igjen

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 /01.03.2014 ♥

Åhhh så trist! Håper det går bra neste gang spiren sitter! God klem til deg!!!

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Kjempetrist, masse klemmer til deg. Jeg mistet i begynnelsen av mai og ble gravid igjen på slutten av mai, første eggløsning. Så det er håp, bare stå på. :)

Hvor langt var du på vei før du mistet!? Og har du vært på UL og sett hjerte slå ? Når da i så fall?

Huff så trist:( føler med deg! Ang. Når du kan bli gravid igjen... Kroppen oppfatter dette som en mens, dvs at du om knappe to uker KAN ha eggløsning igjen. Så det er mulig å bli raskt gravid, hvis du er klar for det.

Tusen takk alle sammen <3 I dag var jeg 8+5. Jeg begynte å småblødninger forrige onsdag. Var inne på ultralyd på mandag, da var det blødning fra livmortappen som gjorde det. Men fosteret var lite, men di trodde bare eggløsning var senere. Begynte å blø mer på torsdag, fikk ultralyd på fredag, hjertet slo fremdeles, men fosteret hadde nesten ikke vokst på disse fire dagene. Tok hcg og ny ultralydtime over helga, men fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en spontanabort.

Termin 19 februar <3

Så leit å høre. Stor trøsteklem te dæ.
Du ska se spira sett fort igjen :)

Trøsteklem til deg. Håper en ny spire sitter fort.

Ja det er trist, men sånn er livet, og det var nok ikke meningen det skulle være en baby. Regnes i dag som første dag, slik som første dag i mensen?

Termin 19 februar <3

Back
Topp