Da har mannen dratt

*MIRIAM*

Elsker forumet
Da har mannen dratt til oslo. Han kommer ikke hjem før til tisdag. [:(][:(]

Han skal på intervju i morgen med Widerøe. Og på tirsdag skal han på en legeundersøkelse som koster oss 5000. Det er helt sykt.
Savner ham allerede. Hater å være vekke fra ham. Men trøste meg selv at han kommer hjem om et par dager.

*trøsteklem fra meg og* Nå må du nyte tiden du har for deg selv, ikke lett når savnet er for stort, men gjør skikkelig kosedager for deg selv med litt hjemmespa. Da går nok dagene fort..

Huff , ikke noe gøy han skal være borte så lenge, vet hvordan det er, selv om min samboer er hjemme meste av tiden nå da...men han var myyyyye borte før.

Ikke noe artig å være hjemme alene heller, det er stille og litt eller veldig kjedelig på nattan[:(][:(]

Sender deg en trøsteklem jeg

blir ikke mye hjemmespa her. Her lever vi i kasser. Flytter til fredag. så må nok hive meg i vaskebøtta og hive ting i kasser.

Jeg kan være her for deg jeg kjære Monicus...
Nå kan du snakke sååå mye du vil md oss uten å få dårlig samvittighet for at gubben sitter å surer i sofan...[;)]

Håper det ikke er noe galt med mannen din,tenker på den legesjekken jeg da.

nei. det er en helseskjekk han må ta hvert 5 år siden han er utdannet pilot. ellers får han ikke lov å fly-.. Er helt sykt å dyrt det skal være.

Ja det var dyrt...arb.giver burde da betale dette.

arb-giver betaler for dette når han har jobb innenfor dette. Men han skal jo på intervju i morgen. Så vi får håpe han får jobb der. Hadde passet oss glimrende. Så slipper vi den utgiften mer.

Hmmm. min mann er og reist.. skal på jobb.. er heime aleine heile vekene eg.. snufs!![:(][:(][:(] Er kun heima i helgene.. heldigvis berre for ein periode..!! Men allikavel lenge nok når du har to barn heima!!
Jaja!!

Uff. Får vondt av deg. 2 barn også. Håper ikke det er for en laanng periode. Lykke til. Klem fra meg til deg
det blir nok sånn hvis mannen min får jobb i widerøe-. Da blir det en uke av og en på.
ORIGINAL: lilly80

Hmmm. min mann er og reist.. skal på jobb.. er heime aleine heile vekene eg.. snufs!![:(][:(][:(] Er kun heima i helgene.. heldigvis berre for ein periode..!! Men allikavel lenge nok når du har to barn heima!!
Jaja!!

Lang og lang.., fram til sommaren so da e no lenge nok.. huff huff[:'(]
ORIGINAL: miri23

Uff. Får vondt av deg. 2 barn også. Håper ikke det er for en laanng periode. Lykke til. Klem fra meg til deg
det blir nok sånn hvis mannen min får jobb i widerøe-. Da blir det en uke av og en på.
ORIGINAL: lilly80

Jaja!!

Back
Topp