Da har lille gutt begynt....

*NaTaLiE*

Gift med forumet
i barnehagen!!
begynte i går, vi var der ett par timer, med en gang vi kom inn i avdelingen, slapp han hånda mi og gikk rett bort til de andre barne og til lekene der for å leke[:D]
Var ikke "på" meg i det hele tatt, var altfor opptatt med å leke!!!
var bare engang han ble usikker, men med en gang han så meg så var det greit igjen, og han forsatte bare med å leke[:D]

i dag kom vi til frokosten, jeg spiste der sammen med han, etter det skulle de ut å leke, da fulgte jeg han bare ut, sa hade og gikk, det gikk helt greit[:)]
de skulle ringe meg når jeg skulle komme tilbake.
De la han for å sove å det hadde gått helt fint, han sov litt over en time[:)] de ringte når han våknet igjen... rundt halv 1
Dagen hadde vært helt fin, virket som om han storkoste seg, men la merke til at det var deilig for han når jeg kom, da var det bare mamma som telte[:D][:D][:D] må innrømme at det var en deilig følelse ja[:)]
Han "skravlet" som en foss, ville vel fortelle om alt det nye[:D]

Nå sover han som en stein, var nok sliten lille fanten min ja[:D]
i morgen skal han ditt noen timer igjen, håper det forsetter sånn som dette, er så godt å vite at han trives der[:)]

Beklager at den ble litt lang, ville bare dele dette med dere[;)]

Så bra at alt gikk fint i dag. Det er jo så spennende når de begynner i barnehagen, man lurer selvsagt på hvordan de vil "klare seg" (de er jo liksom litt babyene våre enda...).

Og ja, helt enig, det er helt utrooooolig deilig å få ungen på armen på ettermiddagen, to små armer rundt nakken, verdens beste klem og et strålende smil![:D]

Ja de er jo det!!!! Føler på en måte at det er ett lite bånd som brytes, hvis du skjønner??

ja det skal jeg love deg var en god følelse ja[:D] det var en så god kos jeg fikk da!!![:D]

det hørtes jo kjempebra ut!!!
kommer sikkert til å trives likegodt som han her i bhg. har ikke planer om å hjem når vi hanter han.. sier hei, og leker videre[:D]

ORIGINAL: pupple

det hørtes jo kjempebra ut!!!
kommer sikkert til å trives likegodt som han her i bhg. har ikke planer om å hjem når vi hanter han.. sier hei, og leker videre[:D]

ja det er veldig deilig når dem trives, når jeg vet det, klarer jeg å så meg litt til ro å!!![;)]

Back
Topp