Da har kvalmen kommet.. :(

skrapa

Forelsket i forumet
Er 5+6 i dag og har vært småuggen i noen dager, i dag satt kvalmen inn for fullt. Ble like kvalm tidlig i forrige svangerskap og da varte det til uke 20. Håper jeg slipper å ha det like lenge denne gangen. Men på den lyse siden, så betyr kanskje dette at jeg venter enda en gutt :) Mamma var aldri kvalm de tre gangene hun ventet jente, men skikkelig kvalm når hun skulle få gutt.

Noen flere som er dårlige? Hva gjør dere som hjelper?

Jeg har tatt på meg armbåndene med sånn kule på fra forrige gang, det hjelper litt.
 
Er 5+6 i dag og har vært småuggen i noen dager, i dag satt kvalmen inn for fullt. Ble like kvalm tidlig i forrige svangerskap og da varte det til uke 20. Håper jeg slipper å ha det like lenge denne gangen. Men på den lyse siden, så betyr kanskje dette at jeg venter enda en gutt :) Mamma var aldri kvalm de tre gangene hun ventet jente, men skikkelig kvalm når hun skulle få gutt.

Noen flere som er dårlige? Hva gjør dere som hjelper?

Jeg har tatt på meg armbåndene med sånn kule på fra forrige gang, det hjelper litt.
Blir kvalm når jeg er sulten, ellers er det greit foreløpig :)
 
Er ikke dårlig enda, men har vært det med begge gutta mine, så regner med det kommer. Fikk det også rundt uke 5-6 i mine forrige svangerskap, og er bare 4+2 i dag.

Det som hjalp litt her, var å spise lite, men ofte. Holdt kvalmen litt i sjakk på den måten, men ble ikke kvitt den før uke 14 med førstemann og uke 20 med andremann :-(
 
Jeg begynte på uke 6 igår, men er nok egentlig gått et par-tre dager kortere på grunn av lengre syklus enn 28 dager.

Her startet kvalmen sånn smått igår og har fortsatt idag, men det er ikke noe som plager meg veldig enda.

Kvalme er så fælt, samtidig som det er så fint å kjenne at det skjer noe :D
 
Jeg begynte på uke 6 igår, men er nok egentlig gått et par-tre dager kortere på grunn av lengre syklus enn 28 dager.

Her startet kvalmen sånn smått igår og har fortsatt idag, men det er ikke noe som plager meg veldig enda.

Kvalme er så fælt, samtidig som det er så fint å kjenne at det skjer noe :D


Det er sant :) Har hatt litt problemer med å forstå at det virkelig er en spire der inne, så det ble jo plutselig mye mer ekte nå :)
 
Starta for fult igår og fortsatt idag.. var ikke sååå kvalm forje gang og kastet kun opp et par ganger i løpet av hele svangerskapet, nå har jeg allerede vært et par turer ut på badet for å rope på elgen...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp