Da har jeg

snoopy81

Forelsket i forumet
brukt nesespray i en uke alt..... Tida går fort altså.[:)] 2 uker til så er det videre på sprøyter.[;)] Fått en del bivirkninger, men ingenting man dør av, så jeg tar livet med ro, og bare håper alt går bra til slutt. Da er det verdt det åkkesom[:D]

Er det noen andre som ligger likt som meg i løypa?

Ellers fortsatt god sommer til alle sammen, håper vi får tilbake litt av det godværet vi hadde i juni[:)]

Tiden raser avgårde, plutselig er du ruger [:D] masse lykke til [:D]

Så flott[:)] Det nærmer seg nå ja.... Blir bare mer og mer spennende.... Masse lykke til[:)]

Er det sant?? Har du sprayet en uke allerede?? [:D] Tida flyr forbi, iallefall for oss som sitter på sidelinjen [;)] Dette skal gå rette veien vet du [;)]

Herlig at tida flyr! Syns det gjekk ganske fort sjøl når eg endelig starta på sprayen, plutselig sprøytestart og så kontroll og så tid for uttak og innsett![:D]
Du må ha masse lykke til videre!! Dette skal du sjå går bra!! Krysser fingre for det!![:)][:)]

Lille Mille: Helt sant altså[8D] Sprayet en uke alt. Gleder meg til du kommer etter nå i aug, er ikke lenge til du begynner heller[:D]

kjempe masse lykke til[;)][;)]dette går nok bra[;)][;)]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: t.t.h.

kjempe masse lykke til[;)][;)]dette går nok bra[;)][;)]

og hva er dette slags undersøkelse/behandling? lurer på hvilke behandlinge det finnes for oss slitere?[;)]

ORIGINAL: snoopy81

Lille Mille: Helt sant altså[8D] Sprayet en uke alt. Gleder meg til du kommer etter nå i aug, er ikke lenge til du begynner heller[:D]

Hadde alt gått etter planen så skulle jeg jo egentlig ha begynt om 24 dager.. men neida.. her er alt ute på tur for å si det sånn [:(]
Vet jo heller ikke hvordan denne syklusen blir - kan bli normal og kan bli like lang som sist. [:'(] Vi får se.. jeg håper TR kommer rundt den 2 august, for da kan jeg starte ca 22 august. Håpe håpe håpe! Send meg tantene deres alle sammen!

Får bare ta det som det kommer jeg tror jeg.. ikke stort annet å gjøre egentlig [:(]

Men håper dette gjør underverker for dere snoopy [;)]

TR kom deg på plass hos Lille Mille til tida!!!!!!!!!!!!

Lykke til vennen!! Jeg heier på deg[:D]

Back
Topp