Da har jeg....

BeateH

Glad i forumet
også ringt legekontoret.... Tenkte jeg skulle vente litt, men klarte ikke lenger enn nå. Er så spent.
Fikk time 8 Mai.............men det var jo litt lenge til da...litt lenger enn jeg tenkte jeg ville. Jeg er i uke 12 da...men så sent har jeg ikke vært med noen av de andre... Men det var litt av grunnen til at det ble sånn, siden jeg har hatt 3 problemfrie svangerskap og fødsler så mener de jeg kan vente. Men man kan vel være nervøs for noe skal skje alikevell... Hun sa (den eldste, mest snerpete kontordama der) at jeg bare måtte ringe å få ny time hvis det skulle være noe. Tror kanskje jeg må gjøre det, om noen dager, så jeg kommer dit litt før...

Jeg har jo tre stykker fra før, og var ikke noe plaget så da mener de at man ikke behøver å komme så tidlig... Jeg hadde jo først tenkt å vente en god stund før jeg fikk time, men nå hadde jeg ombestemt meg å ringt i dag å så får jeg ikke på så lenge.. Må bare finne på noe...så jeg kan ringe i neste uke å be om å få den flyttet litt.. Kan hende jeg ringer jordmoren også, hun er mye koseligere, å høre hva hun sier...

ekje det typisk, som om han veit korleis det kan vere å miste et barn i magen... men sant e det nok alikavel...[X(]

Back
Topp