Da har jeg

GrimmOgGru

Betatt av forumet
kjøpt et glass nattlysolje. Snakket jo med ei jeg kjenner som jobber på helsekostbutikk, og hun sa at jeg måtte komme innom å kjøpe det. Stakk innom i dag, og da kunne hun fortelle at jeg skulle putte en kapsel oppi lalaen[&:] What?! Kan jeg det da? Ble så paff, og nesten litt flau at jeg spurte ikke mer om det, bare betalte og så hade...[:)] Trodde jeg skulle svelge dem jeg...?[;)]

hehe! Jeg trodde nattlysolje var sånn parafin jeg.. hehehe.. [:D] 

hehe[:D] ja, jeg  gikk å kikket i hyllene sammen med oljene jeg også, helt til hun kom med et glass kapsler[:)] mn å putte den oppi der da? Høres jo litt rart ut..[:)]

Det stemmer det. det skal visstnok modne mormunnen.
Jeg vet ikke om noen faktisk biologisk grunn til at det skal virke, men det er helt ufarlig så det er jo bare å prøve[;)]

hm.. ja, da får jeg prøve å se om hun vil ta tabeletter da[:)] Men må kanskje gjøre det til kvelds, når jeg skal være rolig. Skal til akupunktør også i dag, og da vil jeg ikke at lalaen plutselig skal spytte ut en kapsel:p

Okai, nå har jeg gått glipp av noe..
Hva er dette?? hehe

det er kapsler som inneholder ting som visstnok er bra for hudens elastisitet og sånt..:p GLA bl.a.. Vet ikke helt, men ei på helsekosten som anbefalte meg å putte en i det aller helligste for å modne mormunnen[:)] Får se om jeg tørr da...:p

Back
Topp