Da har jeg.....

vesla87

Gift med forumet
.... også endelig fått kjøpt vogn [:D] Stor fornøyd.. Nettopp montert den, klarte ikke vente... [8D] Skal legge ut bilder snart, må bare finne kabel... Den er brun, men den ser svart ut på bildene [;)]

Artig med ny vogn[;)]
Hva slags vogn har du kjøpt, merke?

Ble simo kombi.. 630?? Var det det tro ?? :P hehe. Var tilbud på babyshoppen i dag, så vi slo til da. Fikk med ett valgfritt teppe, valgfri pynte kant, og 2 valgfri fleece laken.. :P Så stor fornøyd.... [:D]

Gratulerer med ny vogn[:)] kjempe fin [:)] har duoen selv og gleder meg til å ta den i bruk[:)]

Gratulerer med flott vogn!!! [:D]

Fiin! [:D] Elsker brunt og rosa sammen! [:D]

ORIGINAL: junimor2010

Gratulerer med flott vogn!!! [:D]

brunt og rosa er såå fint sammen[:D] grattis med kjempefin vogn!

Se der ja, det ble vogn på deg. [:)] Kjempe flott var den! [:)]

Grattis =)

Har den samme stående her :) Bare uten det tilbudet du hadde med laken og sånn da :)

Gleder meg veldig til å trille lillegutt ja =) Hadde den vogna sist også, og rett og slett elsker den!

Har hørt masse positivt om den, og hver gang vi har vært å titta så har jeg falt for den, så da passet det veldig bra at det var tilbud ;) hehe..[:D]

Gratulerer med ny vogn! brunt og rosa er jo bare sååå fint sammen da [:D]

Gratulerer med ny vogn!
Skal ha simo kombi selv, men i årets farge [8D] Ville gjerne ha brun, men sambo mener vi da kunne ha tatt den 33 år gamle vognen som min mor har ståendes på loftet [8D]

ORIGINAL: Elissa85

Gratulerer med ny vogn!
Skal ha simo kombi selv, men i årets farge [8D] Ville gjerne ha brun, men sambo mener vi da kunne ha tatt den 33 år gamle vognen som min mor har ståendes på loftet [8D]

Hva er årets farge ??? :P

Gratulerer så mye med vogn! Den var kjempefin og flott fargekombinasjon! [:)]

Forresten.. ser du er fra Lørenskog, var det babyshop borte ved elkjøp der? [:)] Tenkte å dra å se litt på vogner, er det greit utvalg der?[:)]

ORIGINAL: AngeLine

Forresten.. ser du er fra Lørenskog, var det babyshop borte ved elkjøp der? [:)] Tenkte å dra å se litt på vogner, er det greit utvalg der?[:)]

Ja stemmer ;) Det er det tilbudet til og med 24 tror jeg.. ;) Det er greit utvalg der. Kunne kanskje vært bedre, men nå har jeg ikke vært i så mange forskjellige å sett.. ;)

ORIGINAL: Elissa85

Gratulerer med ny vogn!

Lurer også på hva "årets farge" er.. Er det grå du mener?

Back
Topp