Da har jeg vært på...

høgt ønska

Forelsket i forumet
min første obligatoriske vors/middag/fest på restaurant med alkoholservering..Med gode forberedelser fra min del:

Alkoholfri vin som ble tømt over på vanlig skrukork vinflaske. 
Samtale med restauranten på forhand å fikk kun servert alkoholfri øl. 

Troooor det gikk igjennom, å fikk ingen rare blikk eller spm iløpet av kvelden! *phu*

Men en ting lærte jeg på polet igår: alkoholfri vin kan inneha opptil 0.7 % og likevell bli betegnet som alk.fri..
 
Oisann! Skal si du har planlagt! ;) 
 
Haha, ikke sant! Viktig å ikke bli busted så tidlig!;) Så hvite løyner og litt utspekulerthet hører vell med i denne prosessen? 
 
Flink du er!

Og det med alkohol i alkoholfri vin skal du ikke tenke på. Det er mer alkohol i brød, yoghurt og andre matvarer som har gjær i seg eller muligheten til å gjære ;)
 
Hadde en vellykket gjennomføring av fest forrige helg jeg også, med alkoholfri "sprudlevin". Det smakte cider, men det var heldigvis ingen som ville smake, eller spurte hvor mange prosent vinen hadde :) Det gikk overraskende lett!

(fikk dog spørsmål om hvorfor jeg ikke drakk øl som jeg "alltid" pleier å gjøre på den årlige festen...)
 
Oj, det var jeg ikke klar over *Pira*. Haha, nei da er det kanskje ikke så bekymringsfullt likevell =p

Nei, er visst ikke så vanskelig å lure folk dersom man bare forbereder seg litt frøkenfin =) Vi får håpe på å beholde hemmeligheten vår til den er klar til å bli delt =)
 
Back
Topp