Da har jeg vært på ny privat ultralyd...

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Etter den tragiske ordinære ultralyden på sykehuset Fredrikstad hvor de flyttet meg 4 uker tilbake og ikke ville sette termin fordi de mente babyen var så liten. Privat mente hun som jeg trodde at jeg var 2 uker kortere enn menstermin, men ikke 4! At jeg var 1-2 uker kortere enn mens termin har jeg jo visst hele tiden så det var helt greit. Hun fikk dermed sette terminen min og den ble satt til 6 januar :) Da er jeg altså 18 uker idag :D Hun trodde det kanskje kunne være jente i uke 12+2 men vi fikk vite nå i uke 18 at det 100% sikkert er en gutt ;) Nå er jeg spent på når keisersnitter blir tatt pga jul og nyttår.... :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra det ble oppklart! Gratulerer med gutt i magen og endelig med termin :D

<3 29.12.14 <3

så søt :) og så deilig at du fikk en termin som passer bedre :) når ks blir kan du kanskje påvirke litt selv? hadde prøvd å få lov å vente til 2015 hvis det er mulig.....

Se på han a <3 Så fin! Gratulerer med gutt i magen;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Så fin gutt :) GRATTIS!!
Blir spennende med tanke på KS ja. Er spent selv når vi får ks dato :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Gratulerer!
Så godt at du fikk en bedre opplevelse enn på sykehuset.
Tenker dette var verdt hvert øre!

Så utrolig spennende og gøy! Hun var jo litt mer sikker på meg i uke 13 at det blir jente. Jeg skal på oul i morgen, blir jo litt gøy å se. Hun er jo ganske sikker når hun snakker, så tror ikke det er så mye tvil hos meg som det var hos deg. Gratulerer meg gutt hvertfall!
Prøv å påvirke KS til januar. Tenk hvor små dem er ved skolestart om de er født så sent i desember.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Gratulerer med gutten i magen❤️

❤️️Termin 4.januar❤️

Gratulerer med gutt <3 Så fantastisk :D

Gratulera kjempemasse me frisk og fin guttebeibi! ;) og godt at du fekk ein go opplevelse på denna ul! :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Du er like langt som meg:D jeg er 18 uker i dag;-) gleder meg til å få vite kjønn, blir stas:-) Gratulerer med gutt

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp