Da har jeg testet...

Olivia

Flørter med forumet
Jeg skulle igrunn ikke teste før i morgen, men klarte ikke å vente lenger. Tok en cb digital og den viste GRAVID! HURRA! Jeg hadde mine mistanker siden jeg de siste dagene har vært veldig trøtt. Det var jeg sist også. Har også kjent stikkinger i magen siste 2 dagene i omr til eggstokkene begge sider og når jeg tenker meg om har jeg kjent litt mild kvalme noen ganger siste uka. Jeg er aldri kvalm ellers. Nå håper jeg alt går fint sånn som sist! Lykke til alle sammen [:D] 

Gratulerer så mye. Håper spiren sitter fast[:)][:)]

Testet negativ selv i går, men har uansett opplevd menssmerte lignende smerter i flere dager. Pleier aldri å ha det før forventet mensen. Så krysser fortsatt fingrene for at jeg har en mulighet å komme inn her.

Gratulerer!!

[:D]

Gratulerer så mye :)  Vi håper alle at disse små spirene vil klore seg fast i 9 mnd :)

Gratulerer så mye [:)] Det begynner å fylles opp her inne i april nå. Koslig!! Jeg vil også hit!!!!!!! Enda en uke igjen til jeg kan teste....

Tusen takk alle sammen [:D] Jeg er såååååå glad nå! Grattis til dere som har fått full klaff og lykke til til dere andre.

ååååååååhhh...så heldig du er:D Grattulerer! En smule misunnelig her;) har fortsatt ikke hatt el tror jeg og er nå på CD 38 etter Ma i juni... Sa venter egentlig bare på TR for å begynne på Pergo igjen..

ORIGINAL: baha

Gratulerer så mye [:)] Det begynner å fylles opp her inne i april nå. Koslig!! Jeg vil også hit!!!!!!! Enda en uke igjen til jeg kan teste....

Gratulerer kjempe masse =)

Håper jeg kommer etter neste lørdag! (det har jeg igrunn sagt i de tre foregående terminforumene og men..)

Grattis [:)][:)][:)]

Back
Topp