Da har jeg testet...

MsRose

Forelsket i forumet
Spratt ut av senga i morges, og løp ut på badet og tok en cb ..
men den var akkurat så negativ som jeg hadde fryktet [:(] Rugedag 16, tror jeg kan stole på den da.

Så da hadde magefølelsen rett...
Men tar d egentlig mye bedre enn jeg hadde trodd. tror jeg var mentalt innstilt på d..
Så nå ser jeg bare fram til ferie, vi drar neste uke til syden. Og ikke minst skal d bli godt med en pause fra hormoner og prøving fram til neste fryseforsøk som blir til høsten [:)]
Skal kose meg med øl, vin, skalldyr. spekemat og alt annet man ikke kan gjøre om man er gravid [8D]
Og prøve å gå litt ned i vekt.. skal begynne på metformin og blåse liv i medlemsskapet mitt på sats og trøsykkelen som står i boden [:D] Så satser vi på at vi går på med friskt mot til høsten igjen [:)]

Krysser fingrene for dere andre jenter som ruger nå og som blir rugere de neste dagene, håper på positiv test for dere

Det var leit å lese vennen. [:(]
Men du virker med godt mot, ta godt vare på hverandre nå.
Kos dere og nyt sommer'n og lad batteriene til neste forsøk.

Tenker på deg. Mange store klemmer.
God tur til uka.,

Huff, det var trist å høre. Vet hvordan du har det nå. Høres ut som du tar det fint! Vi får kose oss alt vi kan i sommer så vi er ferdig opplada over sommeren!!!

Sender over noen trøsteklemmer til deg

Takk jenter for gode klemmer!

Satser på at sommeren blir fin og at vi får ladet opp til neste forsøk.. Har enda 2 blastocyster på frys, satser på at de klarer tiningen de oxo
Tror nok jeg hadde tatt d tyngre om jeg ikke hadde hatt ferien i neste uke og se fram til.. Blir godt å komme seg bort litt, til sol og varme, og bare være kjærester igjen.
Ser for meg at d er verre å få negativt forsøk midt på mørkeste vinteren for eksempel, nå om sommeren er d jo så mye som skjer uansett [:)] Man må bare prøve å tenke positivt og gripe tak i de lyspunktene som er [:)]
Dessuten er d jo vårt første forsøk, enda mange igjen, vi kan ikke miste motet helt nå i starten.. Kan bli en lang prosess d her... D er uendelig godt å ha funnet dere her inne, tror d hadde vært tyngre uten dere flotte jenter!

ORIGINAL: tullemor79

Huff, det var trist å høre. Vet hvordan du har det nå. Høres ut som du tar det fint! Vi får kose oss alt vi kan i sommer så vi er ferdig opplada over sommeren!!!

Sender over noen trøsteklemmer til deg

Signerer denne[:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Det var leit å lese vennen. [:(]
Men du virker med godt mot, ta godt vare på hverandre nå.
Kos dere og nyt sommer'n og lad batteriene til neste forsøk.

Tenker på deg. Mange store klemmer.
God tur til uka.,

Huff,det var leit[:(][:(]
Håper dere får ladet batteriene sikkelig opp når dere skal på ferie.

Mange varme klemmer

Det var leit, men nå for du nyte sommeren slik du har planlagt.
Det er godt å høre at du skal kose deg fremover og lade opp batteriene for neste forsøk.
Da funker det vettu krysser fingrene for det[;)]

ORIGINAL: ElinR

d var leit å høre [:(][:(] kos dere så godt dere kan i syden[:)]

Tusen takk alle sammen for varme klemmer og trøstende ord, d varmer [:)]
Er såklart skuffa, tror reaksjonen kom i går kveld, da ble jeg skikkelig lei meg.. [:(]
Men føler meg bedre i dag, har pratet med klinikken og skal få ta blodprøven i morgen istedenfor tirsdag. Så da slipper jeg vel unna medisinene fra i morgen av, og kan begynne å se fremover mot neste forsøk som blir til høsten [:)] Så får vi bare håpe at eskimo egga våre overlever tininga da også
Men først... ferie.. sol, varme, iskalde pils og sand mellom tærne [:)][:)][:)]

Så kjedelig MsRose! Håper at du får kost deg ordenlig i ferien nå, og at det går rette veien for deg etter sommern!!!

Takk wishingstar [:)]
satser på at vi får en fin sommer og får ladet batteriene igjen.
Kjempekoselig at du opplevde å få positiv test i dag da [:)] Kan tenke meg gleden sto i taket?
Var d ditt første forsøk eller?
Du får ha lykke til videre, og kos deg med graviditeten i sommer [;)]

ORIGINAL: ElinR

d var leit å høre [:(][:(] kos dere så godt dere kan i syden[:)]

ORIGINAL: MsRose

Takk wishingstar [:)]
satser på at vi får en fin sommer og får ladet batteriene igjen.
Kjempekoselig at du opplevde å få positiv test i dag da [:)] Kan tenke meg gleden sto i taket?
Var d ditt første forsøk eller?
Du får ha lykke til videre, og kos deg med graviditeten i sommer [;)]

Tusen takk for det. Det var mitt første forsøk ja, så jeg har vært superheldig og er veldig takknemlig. De har ikke påvist noen feil hos noen av oss, så barnløsheten har vært uforklarlig. Jeg ble helt sjelven i morgest, for jeg var ikke forberedt på den i det hele tatt[:D][:D] Har jo hatt menstruajsonssmerter i det siste... men som min kjære mann sa for noen dager siden: det er jo bare fordi den klorer seg fast

Back
Topp