Da har jeg tatt pelsen

EmmaT

Gift med forumet
Ja med epilatoren min. Helv*** så vondt, auu.  Gjør samme feilen hver gang, nemlig å gjøre det dagen før jeg skal reise .. så de KVITE beina mine ser røde og mishandla ut [:D] Måtte gjøre det nå, for jeg har spart ut pelsen noen dager for at den skulle bli lang nok.

Nå har jeg armhulene igjen: Gruer meg [:'(]

Tøff du! Det er visst noen her som tåler/takler smerte bedre enn andre her....kremt [;)] Noe som heter, at man må lide for skjønnheten [8D]

Mvh pysa.

ORIGINAL: Greit!

Tøff du! Det er visst noen her som tåler/takler smerte bedre enn andre her....kremt [;)] Noe som heter, at man må lide for skjønnheten [8D]

Mvh pysa.

Er pyse selv, så ikke ofte jeg tar pelsen med epilatoren. Det er hvis jeg 1. Skal til Syden 2. Kongen kommer eller noe [;)]

Syns det er dritt vondt. Barberhøvelen duger resten av året ..

Jeg har aldri prøvd sånn selv, men jeg har sett mamma prøve det en gang. Leggen hennes ble knall rød og tårene spratt, men når hun først hadde tatt den ene leggen så måtte hun pine seg til å ta den andre også[8D] Jeg bestemte meg der og da at et sånt tortur-apperat aldri skal komme i nærheten av mine legger[:o][:D]

aooooeeee.... du æ galen[&:]
klarer såvidt å holde ut forsida a leggene[:@] og du takler tom armhuler..
nei her går d i høvel!!!
nå vet jeg d: du kommer her ca når jeg har termin og føder litt for meg[8D][:D]

Jeg har aldri prøvd epilator under armhulene, det høres litt vondt ut ja (og litt vanskelig?), men jeg tar leggene og bikinilinja uten en grimase![:D] Det pleier å blø litt da, for jeg har ganske kraftige hår, men jeg synes ikke det gjør så vondt egentlig (alt blir en vane). Men kjedelig er det, og på meg varer det dessverre ikke så lenge heller (alt av hår gror veldig fort på meg).

Får håpe beina blir hvite igjen fort da![;)]

Back
Topp