da har jeg tatt lakserolje

siljed

Elsker forumet
noen som har erfaring? hvor mye man skal ta? tok en god slurk.....

bare ikek ta for mye.. fikk beskjed av jordmora at de fleste som tar den får veldig vonde fødsler

Jeg tok 2 spiseskjeer. Usikker på om det var lakseroljen som gjorde det, men 5 timer etter var jeg på vei mot sykehuset med rier. Dagen etter ble sindre født[8D]

Lykke til[:D]

håper på fødsel ja, er ganske lei for tiden......

Skjønner ikke at dere tør jeg, det beste er at kroppen orden det selv.[:)]

Ja jeg tok det, fødselen ble meget dryg og lang tok lang tid å få åpning, meget ubehagelig, jeg var ikke moden nokk.... fødselen tok 3 døgn. Anbefaler det ikke.

Jeg startet fødselen selv denne gangen ved å dra i brystvortene, og angrer masse, kroppen var nok ikke klar enda for det var dritvondt og tok veeeldig lenge.

Første fødselen jeg hadde startet av seg selv og tok bare en times tid.

Ville ventet jeg, babyen kommer når den og kroppen er klar for det. [;)]

ORIGINAL: kokken

Skjønner ikke at dere tør jeg, det beste er at kroppen orden det selv.[:)]

Hei!!

Eg tok lakserolja då eg va i uke 39. virka fint på meg tror de va de så gjorde at eg kom i gang. for noen dager etter kom june=) =)

.... du kommer til å få så vondt i ræva![X(] er omtrent chilli som kommer ut og det varer lenge!

Skal krysse fingre for at du ikke ender opp med en styrfødsel[;)]

Det middle som var i lakser oljen som startet fødselen er tatt bort. Det er ikke lenger i oljen så det har ingen hensik å ta lakserolje får å få igang fødselen

hear,hear
ORIGINAL: *brukernavn*

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er advart mot dette fler steder. For en god stund siden var det en jordmor som uttalte seg om dette,og hun synes det var hårreisende at dette ble anbefalt,for det kan få alvorlige konsekvenser for både baby og mor. Morkaken kan bl.a løsne. Lakserolje skal man holde seg langt unna!

ORIGINAL: *brukernavn*

Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er advart mot dette fler steder. For en god stund siden var det en jordmor som uttalte seg om dette,og hun synes det var hårreisende at dette ble anbefalt,for det kan få alvorlige konsekvenser for både baby og mor. Morkaken kan bl.a løsne. Lakserolje skal man holde seg langt unna!
tror nok mange vet om det... men ignorerer

Det er ikke farlig i det hele tatt. Jeg fortalte jordmora at jeg hadde tatt det, og da sa hun at det ikke var farlig, så lenge man ikke tok altfor mye.

Jeg tok det 2 ganger. 6 ts hver gang. Jeg fikk tømt meg for å si det sånn, men ble ikke noe fødsel på meg.
Men venninna mi fikk rier av det.

Du må være aktiv etter du tar det. Gå deg en kjempelang tur, og rydd/vask hus.

SMAKER DRITT AV DET!!!! [:'(] [:D]

Jeg ville aldri tatt det. Hører mange skrekk-historier om det, og de som har kommet igang av det, vet jo ikke om det er lakseroljen som har gjort det, eller om fødselen ville startet da uansett!

Tror ikke det er farlig, men syns det høres litt skitt ut[X(]

Mamma tok det når hun skulle føde. Hun var lei av å vente. Greit... nå skal det sies at hun drakk MYE. Hun sier at det var som om noen hadde slått henne hardt i ryggen. Ungen ville ut, men kroppen til mamma var ikke klar. Det var vondt, sier hun.

Back
Topp