Da har jeg sett..

Eg og vil sjå!!!![:)][:)][:D]

åååååååå jeg også vil se[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Rebecca85

Så den på nettet...ikke så bra kvalitet og sånn da, men fikk med meg hoved innholdet [:D]

Gjorde jeg også, er så lenge til den kommer på kino hit!
Skal dra sambo med å se den på kino likevel, var så dårlig lyd, så fikk ikke med meg alt [:)]

ORIGINAL: toneany

Så den på nettet...ikke så bra kvalitet og sånn da, men fikk med meg hoved innholdet [:D]

Skal dra sambo med å se den på kino likevel, var så dårlig lyd, så fikk ikke med meg alt [:)]

Klarer ikke få med meg mannen på den filmen tror jeg, så siden jeg så den nå kan jeg vente til den kommer på dvd[:D]

ORIGINAL: toneany

Klarer ikke få med meg mannen på den filmen tror jeg, så siden jeg så den nå kan jeg vente til den kommer på dvd[:D]

Jeg har sex&thecity på dvd, fikk det til jul hos sambo for noen år siden. Han har sett det meste sammen med meg, og han syntes faktisk det er ok. Av og til foreslår han faktisk å se det sammen med meg. Så han syter til offentligheten over at han må være med på kino, men jeg tror egentlig ikke det er noe problem[;)]

Back
Topp