Da har jeg sett bittelille

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, ei lita bønne på 10-11 mm, tilsvarer 7+1 eller 7+2, hjertet slo og vi fikk høre det. Der er bare en, og den har det bra

Henvist til ordinær ul på sykehuset og tar videre oppfølging hos fastlegen eller jordmor.

Ja, ei lita bønne på 10-11 mm, tilsvarer 7+1 eller 7+2, hjertet slo og vi fikk høre det. Der er bare en, og den har det bra

Henvist til ordinær ul på sykehuset og tar videre oppfølging hos fastlegen eller jordmor.
Gratulere so masse:) Fantastisk følelse å sjå på disse små og ik minst eit bankande hjarte <3

Ååååå, så koselig :D :D Fantastisk følelse ❤️

Så kjekt :D

Ja, det var jo ikke egentlig som om jeg trengte den, men når det nærmet seg ble jeg rett nervøs så da var det godt å se at alt er som det skal.

Det har tatt tid. Lang tid. Men nå er endelig den lille som skal bli nummer fem i familien (barn nummer tre, så vi samlet er fem med oss voksne) er endelig på vei. Betryggende å se og nå bare se frem mot januar

Så deilig =)

Så bra!! Vuderer sterkt å ta tidlig UL jeg også ...merker at det er helt grusomt å vente så lenge, og livredd for at det skal være noe...Også har jeg ikke sagt det til noen, så kan liksom ikke dele tankene mine med noen andre enn kjæresten min heller...

Gratulerer uansett:))

Så koselig! :D krysser fingrene for å se og høre det samme om ei uke (7+0) :)

Takk alle sammen. Det var godt å se at den har det bra, ja. Ingen grunn til å tro den ikke hadde det, men godt å se likevel. Fikk med to bilder som jeg har gjemt siden vi ikkechar fortalt det til ungene enda.

Da er det kun 24 timer igjen til jeg forhåpentligvis får se det samme som deg, er da 7+0 :)

Back
Topp