da har jeg satt igang

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
med å ta Reductil, håper på å gå ned fort nå....kanskje litt mer enn de 5 ekstra kiloene.. fant ut at 5 kg alene, det klarer jeg ikke så nå tyr jeg til hva som helst for å få de unna. tror det kan gå fort for jeg begynner hardtrening im

Håper det går unna [;)] Masse lykke til iallefall. You can do it [:D]

Nå vet jeg jo at dere har litt problemer med å bli gravid, men man bør bruke beskyttelse om man går på reductil. Har hørt at det kan være veldig skadelig for ett eventuelt foster! Men masse lykke til med vektnedgang!

Lykke til[:)][:)][:)]

Lykke til [:)]

Lykke til! Stå på og tenke på hva resultatet kan bli[:)][:)]

ORIGINAL: MsRose

Lykke til [:)]

ORIGINAL: tullemor79

Lykke til! Stå på og tenke på hva resultatet kan bli[:)][:)]

Sign[:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Nå vet jeg jo at dere har litt problemer med å bli gravid, men man bør bruke beskyttelse om man går på reductil. Har hørt at det kan være veldig skadelig for ett eventuelt foster! Men masse lykke til med vektnedgang!

I know...han får bruke i "usikre" perioder, jeg nekter ppiller eller anna form for hormonpreparater.. håper bare vekta går ned fort å vi får starta... vi får se hvor fort jeg går ned, kanskje vi bare tar en lang pause fra prøvinga sånn at jeg kan gå ned masse i vekt... skal se hvor mye jeg går ned første månden

ORIGINAL: Lille Mille

Lykke til!!! Håper kiloene forsvinner fort! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Lykke til!!! Håper kiloene forsvinner fort! [:)]

takk... det håper jeg også... tror det å fordi jeg er ikke sulten eller noe å når jeg spiser orker jeg bare halvparten av det jeg spiste før å ikke minst at søtsuget er borte....føler at magesekken min er borte

ORIGINAL: Lille Mille

Du for ha lykke til, håper at dette går fort slik at dere kan starte prøvingen snart.

jeg må jammen meg si de fungerer sånn de skal.. jeg har null sultfølelse å nå har jeg problemer med å få i meg nok kalorier per dag... glemmer jammen meg å spise...har på vekkeklokka på mobilen som sier at nå hero, nå er det tid for litt mat igjen... må jo fortsette å spise ellers går jo forbrenningen ned... jeg spiser jo bare halvparten av det jeg pleier å spise fordi hjernen min sier at jeg ikke er sulten...

var å spiste sammen med ei venninne idag å da klarte jeg bare en halv baguett, klarte ikke mer for jeg ble så kvalm at jeg spiste[:)]

Back
Topp