Da har jeg rundet

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
16 uker...[8D][:D]

Tenkte jeg skulle ta en test etterpå...Nei, ikke en g.-test, men plumbotesten...Hørt om den???

Link---> Plumbotesten fra des 10
Må testes ut...[:D] Ring testen var litt vag men viste gutt...Ringtesten over håndleddet (samme som over magen, bare at den da viser hvor mange barn du får og hvilket kjønn) viste 3 barn i følgende rekke gutt, jente, gutt...[8D] SÅ dette blir spennende...Men er jo utrolig artig å teste ut sånne kjærringråder da...Forresten så viser det kinesiske kartet at jeg venter jente.,..[8D]

Plumbo testen viste jente også så jeg på 2 forskjellige Kinesiske kart og de viste jente.. Dro på UL en uke etter da der så vi en liten Jente [:D][:D]

Heheh...så artig...

Ja, har ikke prøvd disse testene før...Men kinesiske kartet viste riktig på både casper og mathilda...Denne gangen som sagt en jente til...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Heheh...så artig...

Ja, har ikke prøvd disse testene før...Men kinesiske kartet viste riktig på både casper og mathilda...Denne gangen som sagt en jente til...[8D]

Stemte på Conan også [:D] eller ja min første [;)]

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: *MaCa*

Heheh...så artig...

Stemte på Conan også [:D] eller ja min første [;)]

[:D]

Back
Topp