Da har jeg ringt...

Mspower

Forelsket i forumet
...til st.olavs hospital.
Møtte på ei skikkelig sur megge... var ikke det jeg håpet nå... men men...
vet att jeg skulle begynne med Primolut eller noe 13.februar,så... jeg får ta det fra der.. fikk navnet på mer jeg skulle ha,men hu orka ikke en gang forklare det:S
ringe å høre når det nærmer seg...

Hei snuppa[:)]
Så godt at dere får begynne igjen snart,håper virkelig at tiden fyyyker frem til det neste forsøket deres[:)]
Så synd at du skulle møte på en sur telefon dame[:'(]Er desverre noen slike der ja[&:]
Stoooor klem

ORIGINAL: ..Lykke..

Hei snuppa[:)]
Så godt at dere får begynne igjen snart,håper virkelig at tiden fyyyker frem til det neste forsøket deres[:)]
Så synd at du skulle møte på en sur telefon dame[:'(]Er desverre noen slike der ja[&:]
Stoooor klem

ser fram til å begynne.. ble bare litt usikker når jeg hørte hu kjerringa:/
hu ville ikke si noenting ang ventetid osv heller... men kan jo ikke være lenge til jeg skal dit da,iogmed att jeg begynner med tabletter 13.feb. hmm... spørs hvor lenge jeg skal gå på slike ting da men...

noenting ang ventetid osv heller... men kan jo ikke være lenge til jeg skal dit da,iogmed att jeg begynner med tabletter 13.feb. hmm... spørs hvor lenge jeg skal gå på slike ting da men...

Huff,kjedelig når en ikke får svar på noe og ikke helt vet hva som skal skje[&:][&:]
Håper du møter på en annen dame når du ringer neste gang[:D]
Blir det fryse forsøk da?

ORIGINAL: ..Lykke..

Huff,kjedelig når en ikke får svar på noe og ikke helt vet hva som skal skje[&:][&:]
Håper du møter på en annen dame når du ringer neste gang[:D]
Blir det fryse forsøk da?

skal bruke det egget som er fryst ned ja... hmmm..
lurer på hva slags odds vi har for att det skal gå bedre... hmmmz..

Huff da synd du ikke fikk bedre behandling, men heldigvis så er du snart igang igjen med fryseforsøk.

Huff, så leit du måtte møte på ei sånn. [:@]

Håper tiden mot fryseforsøket flyr unna og vips er du igang igjen.
Krysser fingre og tær.

ORIGINAL: *Bobbo*

Krysser fingre og tær.

sign[:)]

Tusen takk,dere... :)
ja,er nok snart i gang igjen... men...
jeg er så sliten:/

Krysser fingre og tær.

hei ønsker deg lykke til med fryseforsøket[;)]prøv og slapp av og sammle krefter. jeg var selv sliten etter det siste fryseforsøket, men vi tok en pause og kommer til og starte opp i mars[;)]

Krysser fingre og tær.

Back
Topp