Da har jeg ringt inn..

Rosa på ball

Glad i forumet
... mensen på skikkelig[:)]

Har jo også ringt inn de 2 foregående gangene, slik at de skulle notere sykluslengde osv. I dag ringte jeg igjen og starter med spray den 14. juli - noe som er første dagen i ferien og det betyr at jeg skal spraye hele sommerferien. Er litt spent på hvordan det går, har ingen store planer, men vil jo gjerne være i form i ferien. Uttak uke 34..

Hvordan har dere reagert på sprayen?

Satser på at jeg heller ikke reagerer noe særlig - er uansett verdt det, så sånn sett skal jeg ikke klage[:)]

Så kjekt å væra i gong[:)] Lykke til[:)]

Jeg var snørrete da jeg gikk på spray, men det bedra seg da det ble varmere i luften [:D]
Det går sikkert bra å spraye i ferien, er jo nesten en fordel også, så slipper du å tenke på den når du er på jobb feks. [:)]

Ja, det er veldig deilig å slippe å stresse med den sprayinga på jobb[:)]

Får papirene i posten om 1-2 uker, så da er det bare og ringe apotek og bestille medisiner osv[:)]

De fleset har det bra under sprayingen, regner med at du slipper mine reaksjoner for det er ikke det som er vanlig da. Så jeg skal ikke skremme deg med dem, he he.....men da snakker jeg om alergiske reaksjoner og det har du sikkert ikke. Men det som er vanlig er hetetokter mot slutten før du skal starte med sprøytene, men det går vel ann ...eh...jeg er ikke den rette å uttale meg om det da,hvet fortsatt ikke hva hetetokter er jeg.....

Lykke til med spraying i ferien. som de andre jentene her inne sier så kommer det nok til å gå helt fint. Kan nok oppleve litt hodepine eller hetetokter mot slutten av spraytiden, men det er ikke verre enn at man fint takler det [;)]

Gratulerer! Så kjekt å høre at du er komt så langt.
Ble litt trett av sprayen her, og en og annen hodepine innimellom...

Takk takk[:)]

Kjenner magen jobber nå - sommerfuglene har begynt å fly.. Har prøvd å ikke tenke så mye på det, men nå som det nærmer seg så veldig, blir det vanskelig kjenner jeg[:)]

så kjekt då=) endelig[:D]

eg reagerte på sprayen[&:]

skikkelig overgangs alder[&:] med masse svetting. men det var og veldig varmt ut den tiden, så dynen måtte byttes ut med ett laken[:)]

Godt å komme igang vil jeg tro ja[:)] Kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle bivirkninger verken av sprayen eller sprøytene. Ikke noe å klage over iallefall[:D] Men fikk vondt i eggstokkene etterhvert, men det ble værst etter uttak. Men så ble jeg jo skikkelig overstimulert også da. Det skal jo ikke du bli[;)] 

Lykke til, krysser fingrene for at du lykkes[:D]

ORIGINAL: Hope

Gratulerer! Så kjekt å høre at du er komt så langt.
Ble litt trett av sprayen her, og en og annen hodepine innimellom...

Sign denne. Lykke til framover. [:)]

Back
Topp