Da har jeg, oppdatert

Eskimoen

Gift med forumet
STUKKET MEG!!!
Det gikk veldig bra, ikke noe vondt, VilSåGjerne[:-][:D] Kjente det litt etterpå, men ikke vondt[:D]
Men, sov ikke no mer enn 2 timer i natt, så er trett da[8D] 

Se innlegg 20, trenger svar...

JOOOOOOOOOOOO det er vondt. på søndag var det ikke vondt,men kan være for at det var kaos på jobben og eg fikk ikke kommet meg hem når eg skulle på kvelden,så måtte stikke meg i full hast inne på kontoret før eg løp til en bruker igjen[:D]då var det ikke vondt.

SÅ EN GANG AV ALLE GANGENE EG HAR STUKKET MEG SOM IKKE HAR GJORT VONDT[&:]

Rart da, VilSåGjerne... Anstrenger du deg for mye?? Gruer deg til stikket?? Eller?? (litt brainstorming...)

ORIGINAL: Babyhåp

Rart da, VilSåGjerne... Anstrenger du deg for mye?? Gruer deg til stikket?? Eller?? (litt brainstorming...)

vet ikke,men eg liker jo ikke nåler da [:D] men gjør meg ingen ting å ta blodprøver å sånt,det er ikke vondt,men å stikke meg i fingen for å måle crp e uaktuelt,for det er VONDT det. på jobb måler eg jo blodsukker og gir insulin til bruker,liker absolutt ikke disse stikkene,men får det jo heldigvis til,Brukeren kaller meg for pingle

så det er vel gjerne for at eg ser nålen og det er meg som må sette det,sikkert derfor sat eg anstrenger meg litt ja[:)]

vet ikke om eg gruer meg til å stikke,husker ikke. men de siste dagene har eg ikke hatt tid til å tenke på den pga jobb,men alikevel blir det vondt

Jeg og hater den CRP i fingen, den er dritvond[:'(]
Men de andre er bare ubehaglige å se på, og det var det i grunn når jeg stakk meg selv i dag også[&:] 
En pinglete sjefshøne, tror eg dauer

Jeg og hater den CRP i fingen, den er dritvond[:'(]
Men de andre er bare ubehaglige å se på, og det var det i grunn når jeg stakk meg selv i dag også[&:] 
En pinglete sjefshøne, tror eg dauer

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Så flink du er [:D] 

Ikke så vondt nei, bare litt ekkelt, men etterhvert synes jeg det var gøy [8D]

??????Mener du det??? Jeg gruer meg allerede til i morgen tidlig, jeg da[8|]

velkommen i stikke gjengen min[:D]
så bra at det ikke gjorde vondt...
synes det går helt fint å stikke jeg....fasinerer meg litt faktisk[:D]

nå er det ikke lenge igjen babyhåp[;)]

godt vi er flere..[:D]

å synes ikke crp er vondt heller.... blææædddi pyser[:D]

GØYT????????du e ikke klok jente[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

GØYT????????du e ikke klok jente[:D]

Grattis som stikker babyhåp. Så bra det gikk fint med stikkinga di.[:)]
håper på noen fine follikler/egg om ca.10-12 dager[:)]

ORIGINAL: Hope

Grattis som stikker babyhåp. Så bra det gikk fint med stikkinga di.[:)]
håper på noen fine follikler/egg om ca.10-12 dager[:)]

Takk takk[:D] 

ORIGINAL: Vugge

Ja, fikk litt kick, faktisk [:D]

Du er faktisk syk du!! [;)][:D] Hihi..

Dere som hadde bivirkninger av sprayen som forsvant når dere begynte på sprøytene, når forsvant de?? Samme dag som første stikk, eller??

mine bivirkninger forsvant då,altså kvalmen og hetetoktene[:D]

#samboer sier no at alle mine bivirkninger fungerer fint ennå#

Dere som hadde bivirkninger av sprayen som forsvant når dere begynte på sprøytene, når forsvant de?? Samme dag som første stikk, eller??

Hm...jeg er nok ikke den rette til å svare på dette ettersom jeg får allergisk reaksjon av sprayen, hovne øyne og noe hoven blødene nese, men det var jo værst de 2 første ukene når jeg hadde dobbel dose, eller kanskje det heter full dose, når jeg begynte med halv dose så hadde jeg også problemer men de ble svakere, men jeg blødde neseblod noe etter jeg var ferig med sprayen også.

Men dersom det er hetetokter, humørsvingninger og lignendes så har jeg hørt at det forsvinner ganske fort etter du har begynt med sprøytene.

for her er det akkurat som før, like svimmel, om ikke mer, og hetetokter[:'(] 
Jaja, gi det et par dager til, legen min ville ha meg inn igjen på fredag hvis ikke jeg var kvitt svimlingen[&:]

Back
Topp