Da har jeg også født! ❤️

Gratulerer! :)
 
Gratulerer så mye:D Tenker det er godt å være ferdig:)

♡ appen ♡
 
Gratulerer: Du er heldig som er ferdig! Må fortelle oss mer om fødselen når du får hvilt deg og blitt kjent med den lille:)
 
gratulerer :D
 
Fødselen gikk fint, 12 timer ca.

Fikk ballongkateter tirsdagskveld ca kl. 18:00. Denne datt ut iløpet av kvelden og jeg fikk 2-3 cm åpning av den. Siden det ikke skjedde noe mer fikk jeg 3 modningspiller på onsdag.

Ca 03:00 våknet jeg å måtte på do, men tenkte jeg måtte sove videre var jo ikke mange timene til jeg skulle ta en urinprøve. Ca 20 min senere våknet jeg igjen og jeg bare måtte gå på do! Reiste meg opp å det begynte å renne. Trodde jeg tissa på meg, men skjønte raskt at det kunne det ikke være siden det aldri tok slutt. Løp inn på do og trakk ned buksa, vannet var grønt så jeg dro i den røde snora. Fikk bekreftet at det var vannet.

Riene startet med en gang, jeg ble kjørt til føden(lå på oppservasjon) de var ganske intense vonde og nesten ingen pause mellom, dette lå jeg med til 9-halv 10 da syntes jm det var nok og jeg fortjente en pause. Epidural ble satt. Himmelsk, all smerte var borte!

2 timer senere måtte de sette riedrypp pga at epiduralen hemmet riene litt og dryppet overstimulerte og da ble det Pån igjen med rier uten pause. Epiduralen funket lite mot dette, men fikk et lite på fyll. Som gjorde at det ble sterke drypp igjen... Klokken 16:00 var det på tide å begynne å presse, hjerte rytmen til lillegull sank og han måtte raskt ut. Leger og alt mulig annet folk ble tilkalt han skulle tas med sugekopp. Rommet ble ivertfall fylt opp med mange!! De gjorde et lite klipp og jeg fortsatte å presse. Før de rakk å gjøre klar sugekopp å alt set andre var lille ute, 8 min etter at pressinga begynte!

Fikk en liten rift i tillegg.

Han hadde vært veldig aktiv inne i magen, navlestrengen var rundt halsen og den hadde en skikkelig knyte.

Alt har gådd veldig fint i ettertid og vi storkoser oss!❤️
 
Det høres ut som det har vært litt drama, og kanskje litt skremmende? I alle fall godt å høre at alt står bra til nå, og sikkert helt fantastisk å endelig ha den lille i armene! Gratulerer så mye!
 
Oj det hørtes jo vanvittig intenst ut!! Stakkars, bra at alt gikk fint med dere begge da:)
 
Det var veldig intenst! Å jeg sitter her med en følelse om riene er verdt et barn til eller ikke... Det er de verste smertene jeg noen gang har vært borti og er redd om jeg blir gravid igjen at jeg da også blir satt igang å må oppleve kjemiske rier på nytt!
 
Ingen fødsel er lik og man glemmer smertene etterhvert!

-sier hun som ikke skal ha flere barn ;)
 
Back
Topp