Da har jeg også begynt å blø :/ *oppdatert*

Godt å høre, det var nok bare et blodkar eller noe.  :) 
Det skjedde flere ganger med meg sist, og det har bare vært den ene dagen hos meg nå også, for en uke siden. Litt spotting med brunt et par ganger etter det. Så håper at alt står bra til, men jeg har bestilt UL på fredag for å sjekke i alle tilfelle. Kjenner det strekker seg nedi her og satser på at det er et godt tegn.  :)

1980 skrev:
Godt å høre, det var nok bare et blodkar eller noe.  :) 
Det skjedde flere ganger med meg sist, og det har bare vært den ene dagen hos meg nå også, for en uke siden. Litt spotting med brunt et par ganger etter det. Så håper at alt står bra til, men jeg har bestilt UL på fredag for å sjekke i alle tilfelle. Kjenner det strekker seg nedi her og satser på at det er et godt tegn.  :)

Så godt å høre søte du :) Krysser alt jeg har for at alt er i orden hos deg :) Skal selv om 2 uker, så venter til da og håper alt er fint :D

har ikke blødd mer jeg heller, men var hos legen i dag og han tok en gyn undersøkelse og kunne se at blødningen kom fra livmor. skal på ul i morgen på Kvinneklinikken . Skummelt

de treng ikkje bety at noe er galt! eg har fossblødd i 2 av mine svangerskap, men alt er som de skal!!

Back
Topp