Da har jeg også begynt å blø :/ *oppdatert*

Isol

Elsker forumet
VIP
Har ikke kommet en dråpe blod eller rosa utflod siden jeg skrev her sist :) Så tror nok alt er i den skjønneste orden :D

Har ikke snakket med legen siden jeg er på ferie, så venter heller til UL om 2 uker :) Er det noe galt får vi uansett vite det da, så orker ikke å gå å engste meg :)

-----------------------------------------------

Huff, jeg er redd jeg holder på å miste jeg :(

I natt var jeg på do, og da kom det friskt blod på første tørket, og på neste tørk var det lyserosa. I dag har jeg hatt lyserosa utflod, ikke mye, men nok til at det vises ja...

Er på hytta, så ikke barebare å komme seg på en sjekk også er det jo søndag i tillegg. Tror jeg skal ringe legen til mamma i morgen for å høre om å få komme inn dit (er på ferie i Trondheim)

Håper virkelig det ikke er noe farlig, vil ikke miste! :(

Huff... Krysser fingrene for at det er ufarlig, og at den lille spiren fortsatt blomstrer der inne :)
Stor klem

Sender deg en kjæmpe klæm.....
Krysser det som krysses kan for at det er ett blodkarr laangt unna spiren din som har fått det litt for tungt...

Husk det blødninger i svangerskap fører til spontanabort ca kun en av fire ganger, og det høres ikke ut som om du blør så mye. Satser på at alt er i orden med den lille.

Neeei!! Krysser fingrene for at alt er i orden.. !! At det bare var et blodkar...

Jeg har blødd akkurat slik i mange runder de siste 3 ukene. Spira mi spreller enda den :) Så håper det er det samme for din :)

Krysser fingrene for at det er en helt ufarlig blødning. Men skjønner godt at du blir bekymra! 
Hvis ikke du kommer inn til din mors lege, er Aleris en svært godt alternativ. De holder til i Innherredsveien.

Lykke til.

Huff vet akkurat hvordan du har det. Jeg blødde slik på fredags kveld og så sluttet det, men jeg har fremdeles litt brunt (ser ut som gammelt blod som ikke kom ut)
Ringte til volvat i dag, men de hadde ikke ul i helgene, så jeg får bare være tålmodig å vente til i morgen for å kontakte legen:(

nei og nei....krysser fingre og tær for at det står bra til med spiren din *klem*

Åååå nei!
Håper det kun er et blodkar som har sprukket.
Jeg hadde også en liten blødning, men alt var fint med spiren min.
Klem og lykke til!

Uff! Men høres jo ikke ut som om du blør så veldig mye, så håper det er et godt tegn! :-) Håper lille spire har det fint i magehuset ditt <3

Du får ikke lov til og dra fra meg vennen! <3 lille bolla lever og har det bra!
bare prøv og slapp av de neste dagen! så får dere snart se et lite hjerte banker!

lykke til og mange gode klemmer til deg, pappa og storebror <3

Krysser fingra for deg! Trenger ikke være noe galt.
Håper du får en sjekk imorgen.

Hvordan går det med deg?

Har ikke kommet en dråpe blod eller rosa utflod siden jeg skrev her sist :) Så tror nok alt er i den skjønneste orden :D

Har ikke snakket med legen siden jeg er på ferie, så venter heller til UL om 2 uker :) Er det noe galt får vi uansett vite det da, så orker ikke å gå å engste meg :)

Hvordan går det med dere andre som har blødd?

Back
Topp